161582 - Malý pivovar Hniezdne
Detaily
ID zákazky
161582
Názov
Malý pivovar Hniezdne
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
14329
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
1 160 328,03
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
GURMEN s.r.o.
IČO
44025718
Mesto
Stará Ľubovňa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Kontaktný email
 mertinak.fememconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903525515
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výstavba Malého pivovaru Hniezdne. Ďalší opis predmetu zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii k tejto stavbe, ktorá tvorí prílohu D. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ poskytuje projektovú dokumentáciu nachádzajúcu sa v prílohe D. súťažných podkladov, ktorá je pre všetkých záujemcov a uchádzačov záväzná a nemenná a musia z nej vychádzať pri tvorbe svojej ponuky a výkaz výmer nachádzajúci sa v prílohe C. súťažných podkladov, ktorý je pre záujemcov a uchádzačov taktiež záväzný a musia z neho vychádzať pri tvorbe cien. Možnosť zmeny je vždy len pri ponuke ekvivalentných riešení, výrobkov, služieb alebo stavebných prác.
Informácie o otváraní ponúk
1. Otváranie častí ponúk označenych ako "Ostatné" je neverejné. 2. Na otváraní častí ponúk, označenych ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorych ponuka nebola vylúčená. 3. Na otváraní častí ponúk, označenych ako "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpeny štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom (vyžaduje sa úradne overeny podpis štatutára/ov spoločnosti alebo oprávnenej osoby), na jeho zastupovanie. 4. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Povereny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie (úradne overenym) a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
Doplňujúce informácie
1.) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2016. 2.) Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3.) Zákazka bude financovaná: - z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, - z prostriedkov EÚ Pôdohospodárska Platobná Agentúra - z vlastných zdrojov obstarávateľa. Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Úhrada bude vykonávaná na základe dňového dokladu - faktúry, vystavenej Zhotoviteľom so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky. 4.) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažných podkladov elektronicky požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdržaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. 5.) Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 6.) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 7.) Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddiely I. tejto výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované!
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 68 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania GURMEN/S01/2016/001
2017 2 informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) informácia o výsledku verejného obstarávania (služby) GURMEN/2017/001
Oznámenia detailne
[GURMEN/S01/2016/001] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
GURMEN/S01/2016/001
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
161582
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
68
[GURMEN/2017/001] informácia o výsledku verejného obstarávania (služby)
Názov typu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (služby)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
GURMEN/2017/001
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 1. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
Kód podtypu oznámenia
IPS
ID zákazky
161582
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
2