400048 - Prístavba Materskej školy Hviezdoslavova č. 1, Ivanka pri Dunaji
Detaily
ID zákazky
400048
Názov
Prístavba Materskej školy Hviezdoslavova č. 1, Ivanka pri Dunaji
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4127
Hlavný kód CPV
45213150-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
697 054,88
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 5. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Ivanka pri Dunaji
IČO
00304786
Mesto
Ivanka pri Dunaji
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
RSDr. Magdaléna Holcingerová
Kontaktný email
 starostaivankapridunaji.sk
Kontaktný telefón
 +421 245943301
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác podľa projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby, vypracovanej Ing. Andrejom Marcíkom a Ing. Danielou Marcíkovou, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom a podľa právoplatných stavebných povolení vydaných pre túto stavbu.
Informácie o otváraní ponúk
Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
Doplňujúce informácie
1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch pondelok až piatok, od 8.30 do 14.00. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/obecivankapridunaji. Projektová dokumentácia stavby a výkaz výmer stavby je prístupná na portáli https://www.ezakazky.sk/obecivankapridunaji. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa, elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje osoby oprávnenej konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresa tejto osoby). 3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.) Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 5.) Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8.30 do 14.00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.