Jestvujúci objekt prevádzkovej budovy je dvojpodlažný v mieste kotolne jednopodlažný a má obdĺžnikový pôdorys s rovnou strechou.
Miesto výstavby sa nachádza v areáli hospodárskeho dvora spoločnosti TURIEC AGRO, s.r.o. Turčiansky Ďur na parc. čísle 98/2 a 98/10.
Nadstavba je navrhovaná nad jestvujúcim II. NP hlavnej časti objektu a nad I. NP kotolne. Nová strecha je navrhovaná sedlová do ktorej je zakomponovaný vikier nad loggiou nad vstupom.
Modernizácia je navrhovaná aj v jestvujúcich priestoroch prevádzkovej budovy a to stavebnými úpravami kancelárií a sociálnohygienických priestorov, doplnením zariadenia kuchyne, plynofikáciou kotolne. Ďalej sú navrhované rekreačné a rehabilitačné priestory v objekte, na terase a priľahlých zatrávnených plochách.
Prístup k objektu je možný po spevnenej komunikácií s asfaltovým alternatívne betónovým povrchom.
Miesto stavby nie je žiadnym chráneným územím.
Členenie stavby:
V rámci návrhu stavby sú riešené objekty:
SO č. 1 Stavebné úpravy AB na penzión s rekondičným zariadením
SO č. 1/1 Žumpa
SO č. 1/2 Kanalizácia stavebné úpravy
SO č. 1/3 Plynofikácia zásobník plynu PB 4,8 m3
SO č. 1/4 Oplotenie, drobné objekty a sadové úpravy
Podrobný popis zákazky je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných
podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer. V prípade, že
v projektovej dokumentácii, alebo výkaze výmer bude konkrétny typ tovaru, alebo výrobca je možné
v ponuke použiť ekvivalentný tovar rovnakej, alebo vyššej kvality za predpokladu, že nedôjde
k zhoršeniu kvalitatívnych parametrov uvedenej položky.
V prípade nesplnenia ktorejkoľvek minimálnej požiadavky na technické parametre predmetu
obstarávania bude ponuka uchádzača z verejného obstarávania vylúčená.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
Doplňujúce informácie
Kontaktná osoba: Ing. Jana Konrád Skibová, tel.č.: 0918 960 506
Kontaktný email: turiecagro1@gmail.com
Úradné hodiny kontaktnej osoby verejného obstarávateľa:
Pondelok - piatok: 9:00 - 15:00
Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených
ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP.
Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej
podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO.
V súvislosti s § 155q ods. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
V súvislosti s § 45 ods. 9 bude úspešný uchádzač povinný na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.