400108 - Trnava OR HaZZ, rekonštrukcia a modernizácia objektu
Detaily
ID zákazky
400108
Názov
Trnava OR HaZZ, rekonštrukcia a modernizácia objektu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
--
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
509 695,14
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 5. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Viliam Križan
Kontaktný email
 viliam.krizanminv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944310
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu OR HaZZ Trnava. Rekonštrukcia a modernizácia objektu sú zamerané na zníženie energetickej náročnosti objektu zateplenie fasády, strechy objektu, výmena výplní otvorov vrátane garážových brán, vyhotovenie novej strešnej skladby, vyhotovenie nových klampiarskych a zámočníckych výrobkov, osadenie nového bleskozvodu a zrealizovanie prístupu a WC pre imobilných. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01 Administratívna budova Realizácia stavebných prác bude prebiehať počas prevádzky objektu.
Informácie o otváraní ponúk
Áno. Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označených ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený)zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Doplňujúce informácie
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 21.04.2016 o 10:00 hod na mieste - Okresné riaditeľstvo HaZZ, Rybníková ul. č. 584/9, Trnava, zraz pred vstupom do areálu. 2. Informácia k bodu II.3. výzvy - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na lehotu odo dňa odovzdania staveniska. Stavenisko bude odovzdané do desiatich kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Dodatku k Zmluve o NFP. V prípade, ak by odovzdanie staveniska pripadlo na obdobie, ktoré neumožňuje dodržať stanovené technologické postupy pri realizácii predmetu zmluvy bude termín odovzdania staveniska vzájomne dohodnutý medzi oprávnenými zástupcami objednávateľa a zhotoviteľa. Predpoklad odovzdania staveniska je 03/2017. 3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva: V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 4. Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá budú výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť: 4.1. Doklad preukazujúci uzatvorenie poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom uchádzača a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo na poistnú sumu 310 000,00 EUR vrátane dokladu preukazujúceho úhradu predmetného poistenia. 4.2. Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v zmysle prílohy č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 4 k návrhu zmluvy o dielo v zmysle bodu 5. výzvy. 4.4. Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1 992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu uvedenú v bode 9.11. návrhu zmluvy o dielo "Príloha č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo". V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009 , tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania. 4.5. Licenciu na vykonávanie prác pri zhotovovaní kontaktných tepelnoizolačných systémov na systém navrhnutý v projekte stavby, resp. pri použití ekvivalentného systému na navrhnutý ekvivalentný systém vydanú akreditovaným inšpekčným orgánom. 4.6. Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.1 a) návrhu zmluvy o dielo, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa v Štátnej pokladnici, na číslo účtu SK59 8180 0000 0070 0018 0074. Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO. 4.7. Oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2 009 Z.z. doložené oprávnením podľa § 15 zákona č.124/2 006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o BOZP"), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona o BOZP a to na montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky: 4.7.1. elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky, 4.7.2. zdvíhacích zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky. 5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu VI. 2. výzvy v dvoch výtlačkoch. 6. Náklady s predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Poskytnutie riadnej súčinnosti 7.1. Úspešný uchádzač jeho subdodávatelia a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 7.1.1 Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj: 7.1.1.1. na subdodávateľa, v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, 7.1.1.2. na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, 7.1.1.3. na každého člena skupiny dodávateľov. 7.2. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 4. a 7. tejto časti, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3. a 36.4.). 8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy) , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohoto verejného obstarávania. 9. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I. 1. výzvy (email: maria.kacincova@minv.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (Mgr. Kačincová) uvedeným v Oddiel I Príloha A.II. výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté. 10. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 70 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Trnava OR HaZZ, rek. a modernizácia objektu
2017 199 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania Trnava OR HaZZ, rek. a modernizácia objektu
Oznámenia detailne
[Trnava OR HaZZ, rek. a modernizácia objektu] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Trnava OR HaZZ, rek. a modernizácia objektu
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 4. 2016
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
400108
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
70
[Trnava OR HaZZ, rek. a modernizácia objektu] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Trnava OR HaZZ, rek. a modernizácia objektu
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 10. 2017
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
400108
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
199