400126 - Revitalizácia telocvične
Detaily
ID zákazky
400126
Názov
Revitalizácia telocvične
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4113
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
312 238,58
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 5. 2016 15:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Jarovce
IČO
00304603
Mesto
Bratislava-Jarovce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hilda Gajdošová
Kontaktný email
 gajdosovaelconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 243422357
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je revitalizácia telocvične verejného obstarávateľa - Mestskej časti Bratislava Jarovce, č. p. 834, na základe projektovej dokumentácie Ing. Arch. Mariána Malovaného, PhD. so sídlom Jura Hronca 34, 841 02 Bratislava. Rekonštrukciou a modernizáciou pôvodného objektu telocvične sa vytvorí moderný polyfunkčný objekt s dvomi nadzemnými podlažiami, v ktorom budú umiestnené priestory, určené na využívanie na športovo relaxačné aktivity a tiež s možnosťou organizovať v daných priestoroch akcie súvisiace so spoločenskými podujatiami obce. Hmotovo-priestorové riešenie ostáva pôvodné s novou nadstavbou nad pôvodnou prístavbou šatní k priestoru telocvične. V plnom rozsahu rešpektuje funkčné rozdelenie plôch areálu a komunikačné napojenie na sídelný útvar Jarovce.Riešený objekt má priamu nadväznosť na športovú plochu ihriska a spolu s priľahlými budovami tvorí súčasť športového areálu. Architektonické riešenie je navrhnuté podľa aktuálnych potrieb funkčného využitia objektu pre športové aktivity v obci, s alternatívnym určením pre iné spoločenské podujatia, ktoré si vyžadujú plošný štandard poskytovaný v riešenom objekte. Projekt revitalizácie telocvične je navrhnutý s ohľadom na vyššie uvedené skutočnosti tak, aby objekt po skončení nadstavby spĺňal všetky kritéria pre plnohodnotné využívanie obcou podľa aktuálnych požiadaviek. Tomuto zámeru je podriadené aj riešenie funkčno-prevádzkových väzieb jednotlivých priestorov a využitie priestorových možností neproporčného rozmeru pôvodnej plochy telocvične pre adíciu nových plôch potrebných pre polyfunkčnú prevádzku. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk, časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase písomne oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, a to v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ využíva možnosť podľa § 155q ods. 6 ZVO, nepostupovať podľa § 18 ZVO v znení účinnom od 1.11.2015 ale postupuje podľa znenia § 18 ZVO účinného do 31.10.2015. 2.Verejné obstarávanie bude realizované prostredníctvom systému "Elektronické verejné obstarávanie" (ďalej "EVO"), ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie, okrem predkladania ponuky a vyhodnocovania ponuky, ktorú uchádzač doručí v lehote na predkladanie ponúk v listinnej/písomnej podobe osobne cez podateľňu alebo poštovou zásielkou na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Je potrebné, aby záujemca/uchádzač postupoval v zmysle aktuálnych pokynov, usmernení a príručky používateľa systému EVO, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.evo.gov.sk a podľa súťažných podkladov. Registráciu záujemca vykoná cez portál EVO s publikovanými zákazkami. Prístup k súťažným podkladom v systéme EVO získa záujemca registráciou k predmetnej zákazke č. 45.01. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. Schválením registrácie záujemcu verejným obstarávateľom získava záujemca priamy prístup k súťažným podkladom a týmto sa považujú súťažné podklady za odovzdané a prevzaté záujemcom, t.j. za moment odovzdania/prevzatia súťažných podkladov sa považuje schválenie registrácie záujemcu verejným obstarávateľom v systéme EVO k predmetnej zákazke, čo systém EVO automaticky potvrdí notifikačným emailom, ktorý obsahuje link na súťažné podklady. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom je zabezpečený aj ich zverejnením na profile verejného obstarávateľa v centrálnom úložisku ÚVO. 3. Vysvetľovanie súťažných podkladov sa bude realizovať prostredníctvom systému EVO. 4.Zapísanie konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme - Register konečných užívateľov výhod, v ktorom zverejnené údaje sú účinné podľa § 134a ods. 3 ZVO voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi. 5. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 5.1. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v podľa § 47a zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov v Centrálnom registri zmlúv. 5.2. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu, že úspešný uchádzač má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, že v súlade s § 45 ods. 10 a ods. 11 ZVO majú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod jeho subdodávatelia a v registri konečných užívateľov výhod majú konečných užívateľov výhod zapísané aj osoby podľa § 27 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje úspešný uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 ZVO, ktorých technické a odborné kapacity úspešný uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. 5.3. Prípadné zadanie podielu zákazky tretím osobám subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude upravené v zmluve a zoznam subdodávateľov v rozsahu: názov/obchodné meno/meno a priezvisko, sídlo/adresa pobytu, IČO/dátum narodenia ak nebolo IČO pridelené, predmet a rozsah ich subdodávok, bude prílohou k zmluve. Zmena subdodávateľa uvedeného v prílohe zmluvy, resp. zadanie podielu plnenia predmetu zmluvy ďalšej tretej osobe (subdodávateľovi), neuvedenej v prílohe zmluvy, počas plnenia predmetu zmluvy bude upravené dodatkom k zmluve a tento dodatok bude podpísaný len za predpokladu, že takáto tretia osoba (subdodávateľ) spĺňa povinnosti podľa § 45 ods.10 ZVO (viď návrh zmluvy v bode 7 Kapitoly B.3 SP Obchodné podmienky súťažných podkladov). Od subdodávateľov sa vyžaduje, aby najneskôr v čase plnenia spĺňali podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO. V súlade s § 34 ods. 10 ZVO, v rámci určenia pravidiel pre splnenie podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO subdodávateľom, úspešný uchádzač (dodávateľ stavebnej práce) je povinný, pred začatím plnenia predmetu zmluvy, zabezpečiť, aby subdodávateľ verejnému obstarávateľovi preukázal, že spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO alebo podľa príslušných ustanovení tretej hlavy ZVO (Zoznam podnikateľov), v lehote určenej v zmluve (vid Kapitola B.3 SP Obchodné podmienky). V prípade, že subdodávateľ nepreukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO, plnenie podielu predmetu zmluvy nie je oprávnený zabezpečiť a za riadne plnenie podielu predmetu zmluvy, ktorý mal zabezpečiť tento subdodávateľ, je zodpovedný úspešný uchádzač ako dodávateľ, v zmysle zmluvy. 5.4. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať od úspešného uchádzača, aby mal ku dňu podpisu zmluvy uzavreté poistenie o zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania v minimálnej hodnote 300 000,- EUR. Úradne osvedčená fotokópia požadovaného dokumentu bude prílohou k zmluve. 5.5. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ, pri zriadení, usporiadaní, vybavení a likvidácii zariadenia staveniska i pri plnení predmetu zmluvy, dodržiaval ustanovenia osobitných predpisov, najmä zákona č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností v platnom znení a ďalších platných právnych noriem pre zabezpečenie bezpečnosti na stavenisku, aby zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. v platnom znení a umiestnil na stavenisku oznámenie podľa prílohy č. 1 uvedeného nariadenia, aby rešpektoval ďalšie všeobecne záväzné právne predpisy najmä: zákon č. 17/1992 o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákon č. 75/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 137/2010 Z. z. o ovzduší v znení neskorších predpisov, zákon č. 364/2004 Z. z. (vodný zákon) a zákon č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, aby zabezpečil prevádzkové, sociálne, výrobné zariadenia staveniska, pred začatím stavebných prác stavenisko oplotil nepriehľadným oplotením, pred realizáciou inžinierskych sieti vyznačil pracovné pásy s určením hraníc dočasného záberu, skládky materiálu v potrebnom rozsahu zabezpečil v areály oploteného staveniska, pred začatím prác zabezpečil na stavenisku umiestnenie nových alebo premiestnenie existujúcich dopravných značiek podľa predpisov o pozemných komunikáciách, v súlade s projektom a udržiavanie dopravného značenia, stráženie staveniska, jeho osvetlenie, čistotu a poriadok na stavenisku. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracuje projekt (plán) organizácie výstavby a tento odsúhlasí s verejným obstarávateľom (investorom) a s projektantom pred podpisom zmluvy. 5.6. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ dodržiaval pri realizácií stavby predpisy v oblasti ochrany životného prostredia a to najmä: - ochrana ovzdušia pred prašnosťou a exhalátmi -ochrana pôdy a zelene -ochrana pred hlukom -likvidácia odpadov zo stavby. Odpad , ktorý vznikne pri realizácii objektov stavby bude kategorizovaný podľa vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z. z. Na nakladanie s odpadmi sa vzťahujú príslušné všeobecne záväzné právne predpisy o odpadoch, ktoré je povinný úspešný uchádzač dodržiavať. 6.Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 22.04.2016 v čase od 09,00 hod. podľa pokynov verejného obstarávateľa, uvedených v súťažných podkladoch. 7. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 70 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 2016/02/MČ Jarovce
Oznámenia detailne
[2016/02/MČ Jarovce] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/02/MČ Jarovce
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
400126
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
70