400200 - VÝMENA PLYNOVÝCH KOTLOV V ZŠ
Detaily
ID zákazky
400200
Názov
VÝMENA PLYNOVÝCH KOTLOV V ZŠ
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6802
Hlavný kód CPV
45331110-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
47 931,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 5. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Zemianske Kostoľany
IČO
00651001
Mesto
Zemianske Kostoľany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jana Školíková – starostka obce
Kontaktný email
 obecz.kostolanystonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 465466177
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výmena zdroja tepla v objekte ZŠ v Zemianskych Kostoľanoch. Pôvodný zdroj tepla nahradí nový zdroj, ktorý je vytvorený zo štyroch plynových závesných kondenzačných kotlov. Zákazka zahŕňa dodávku 4 plynových kotlov a príslušenstva, inštaláciu v mieste plnenia, vrátane dodávky a inštalácie príslušenstva a súvisiacich technológií, napojenia na príslušné médiá a siete, spustenia a uvedenia do prevádzky. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, vykonanie nevyhnutných stavebných úprav, odvoz a likvidácia stavebného odpadu, vykonanie odpovedajúcich východiskových revízií a skúšok (elektroinštalácie, plynoinštalácie, stavebnej, tlakovej a pod.), vykonanie prvej úradnej skúšky tlakového celku, poučenia a zaškolenia obsluhy, vypracovanie prevádzkového poriadku kotolne a doloženie ostatnej dokumentácie potrebnej na pripojenie kotolne do siete prevádzkovateľa plynovodu SPP. Súčasťou súťažných podkladov je projektová dokumentácia s výkazom výmer.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej na adresu uvedenú v bode I.1., alebo elektronicky na emailovú adresu uvedenú v bode I.1. v lehote uvedenej v bode IV.2.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výhradne v elektronickej forme zaslaním linku cloudového úložiska s neobmedzeným prístupom na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ poskytuje zároveň neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom ich zverejnením v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v súlade s § 100 ods.1, písm. e) zákona sa za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 2.V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. 3.V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 4.V súlade s § 18a ZVO ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované vo výzve a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. 5.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 662/2016
Oznámenia detailne
[662/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
662/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400200
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71