400212 - Rekonštrukcia Základnej školy Bratislava - Jarovce
Detaily
ID zákazky
400212
Názov
Rekonštrukcia Základnej školy Bratislava - Jarovce
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4113
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
700 356,27
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 5. 2016 15:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Jarovce
IČO
00304603
Mesto
Bratislava-Jarovce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hilda Gajdošová
Kontaktný email
 gajdosovaelconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 243422357
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je revitalizačný zásah - zväčšenie kapacity úžitkovej plochy existujúcej Základnej školy v Mestskej časti Bratislava - Jarovce na Trnkovej ulici č. 1, formou nadstavby nad časťou budovy školy, na základe projektovej dokumentácie Ing. Arch. Mariána Malovaného, PhD. so sídlom Jura Hronca 34, 841 02 Bratislava. Predmetom revitalizácie je vytvorenie väčšej kapacity školy, čo je navrhnuté zrealizovaním nadstavby nad časťou existujúceho školského objektu. Prístup do novej nadstavby je navrhnutý novým schodiskovým ramenom v priestoroch existujúceho schodiska. Navrhovaný variant predstavuje nadstavbu nad časťou druhého nadzemného podlažia pozostávajúcej z učební a ostatných funkčných častí s ním súvisiacich. Miesto prepojenia nadstavby s pôvodnou časťou objektu bolo určené v mieste nad jestvujúcim schodiskom, ktoré spája prvé nadzemné podlažie s druhým nadzemným podlažím. Nový objemový koncept umožní zvýšenie kapacity školy zo 163 žiakov na 270 žiakov. Súčasťou rekonštrukcie okrem nadstavby je úprava jestvujúcich priestorov vstupné priestory, šatňové priestory a rekonštrukcia kotolne. Samotná nadstavba pozostáva z vytvorenia nového schodiska ľahkej oceľovej konštrukcie nad pôvodným schodiskom a nových učební a príslušných priestorov vyplývajúcich z typologických a prevádzkových požiadaviek. Pôjde o vytvorenie siedmych učební s celkovou úžitkovou plochou 278,12 m a troch kabinetov o celkovej ploche 45,02 m. sociálne a hygienické priestory sú situované na jestvujúcimi na druhom nadzemnom podlaží. Nadstavba je zakomponovaná do celkového objemového konceptu budovy ako architektonický novotvar s minimálnym rušivým efektom na pôvodnú architektúru objektu. Objekt je napojený na siete technickej infraštruktúry (okrem dažďovej), ktoré sú súčasťou celkovej infraštruktúry sídelného útvaru Jarovce.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk, časť "Ostatné " je neverejné. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase písomne oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, a to v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ využíva možnosť podľa § 155q ods. 6 ZVO, nepostupovať podľa § 18 ZVO v znení účinnom od 1.11.2015 ale postupuje podľa znenia § 18 ZVO účinného do 31.10.2015. 2.Verejné obstarávanie bude realizované prostredníctvom systému "Elektronické verejné obstarávanie" (ďalej "EVO"), ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie, okrem predkladania ponuky a vyhodnocovania ponuky, ktorú uchádzač doručí v lehote na predkladanie ponúk v listinnej/písomnej podobe osobne cez podateľňu alebo poštovou zásielkou na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Je potrebné, aby záujemca/uchádzač postupoval v zmysle aktuálnych pokynov, usmernení a príručky používateľa systému EVO, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.evo.gov.sk a podľa súťažných podkladov. Registráciu záujemca vykoná cez portál EVO s publikovanými zákazkami. Prístup k súťažným podkladom v systéme EVO získa záujemca registráciou k predmetnej zákazke č. 45.02. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. Schválením registrácie záujemcu verejným obstarávateľom získava záujemca priamy prístup k súťažným podkladom a týmto sa považujú súťažné podklady za odovzdané a prevzaté záujemcom, t.j. za moment odovzdania/prevzatia súťažných podkladov sa považuje schválenie registrácie záujemcu verejným obstarávateľom v systéme EVO k predmetnej zákazke, čo systém EVO automaticky potvrdí notifikačným emailom, ktorý obsahuje link na súťažné podklady. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom je zabezpečený aj ich zverejnením na profile verejného obstarávateľa v centrálnom úložisku ÚVO. 3. Vysvetľovanie súťažných podkladov sa bude realizovať prostredníctvom systému EVO. 4.Zapísanie konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme - Register konečných užívateľov výhod, v ktorom zverejnené údaje sú účinné podľa § 134a ods. 3 ZVO voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi. 5. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 5.1. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia podľa § 47a zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov v Centrálnom registri zmlúv. 5.2. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu, že úspešný uchádzač má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, že v súlade s § 45 ods. 10 a ods. 11 ZVO majú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod jeho subdodávatelia a v registri konečných užívateľov výhod majú konečných užívateľov výhod zapísané aj osoby podľa § 27 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje úspešný uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 ZVO, ktorých technické a odborné kapacity úspešný uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. 5.3. Prípadné zadanie podielu zákazky tretím osobám - subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude upravené v zmluve a zoznam subdodávateľov v rozsahu: názov/obchodné meno/meno a priezvisko, sídlo/adresa pobytu, IČO/dátum narodenia ak nebolo IČO pridelené, predmet a rozsah ich subdodávok, bude prílohou k zmluve. Zmena subdodávateľa uvedeného v prílohe zmluvy, resp. zadanie podielu plnenia predmetu zmluvy ďalšej tretej osobe (subdodávateľovi), neuvedenej v prílohe zmluvy, počas plnenia predmetu zmluvy bude upravené dodatkom k zmluve a tento dodatok bude podpísaný len za predpokladu, že takáto tretia osoba (subdodávateľ) spĺňa povinnosti podľa § 45 ods.10 ZVO (viď návrh zmluvy v bode 7 Kapitoly B.3 SP Obchodné podmienky súťažných podkladov). Od subdodávateľov sa vyžaduje, aby najneskôr v čase plnenia spĺňali podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO. V súlade s § 34 ods. 10 ZVO, v rámci určenia pravidiel pre splnenie podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO subdodávateľom, úspešný uchádzač (dodávateľ stavebnej práce) je povinný, pred začatím plnenia predmetu zmluvy, zabezpečiť, aby subdodávateľ verejnému obstarávateľovi preukázal, že spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO alebo podľa príslušných ustanovení tretej hlavy ZVO (Zoznam podnikateľov), v lehote určenej v zmluve (vid Kapitola B.3 SP Obchodné podmienky). V prípade, že subdodávateľ nepreukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO, plnenie podielu predmetu zmluvy nie je oprávnený zabezpečiť a za riadne plnenie podielu predmetu zmluvy, ktorý mal zabezpečiť tento subdodávateľ, je zodpovedný úspešný uchádzač ako dodávateľ, v zmysle zmluvy. 5.4. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať od úspešného uchádzača, aby mal ku dňu podpisu zmluvy uzavreté poistenie o zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania v minimálnej hodnote 700 000,- EUR. Úradne osvedčená fotokópia požadovaného dokumentu bude prílohou k zmluve. 5.5. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ, pri zriadení, usporiadaní, vybavení a likvidácii zariadenia staveniska i pri plnení predmetu zmluvy, dodržiaval ustanovenia osobitných predpisov, najmä zákona č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností v platnom znení a ďalších platných právnych noriem pre zabezpečenie bezpečnosti na stavenisku, aby zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. v platnom znení a umiestnil na stavenisku oznámenie podľa prílohy č. 1 uvedeného nariadenia, aby rešpektoval ďalšie všeobecne záväzné právne predpisy najmä: zákon č. 17/1992 o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákon č. 75/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 137/2010 Z. z. o ovzduší v znení neskorších predpisov, zákon č. 364/2004 Z. z. (vodný zákon) a zákon č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, aby zabezpečil prevádzkové, sociálne, výrobné zariadenia staveniska, pred začatím stavebných prác stavenisko oplotil nepriehľadným oplotením, pred realizáciou inžinierskych sieti vyznačil pracovné pásy s určením hraníc dočasného záberu, skládky materiálu v potrebnom rozsahu zabezpečil v areály oploteného staveniska, pred začatím prác zabezpečil na stavenisku umiestnenie nových alebo premiestnenie existujúcich dopravných značiek podľa predpisov o pozemných komunikáciách, v súlade s projektom a udržiavanie dopravného značenia, stráženie staveniska, jeho osvetlenie, čistotu a poriadok na stavenisku. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracuje projekt (plán) organizácie výstavby a tento odsúhlasí s verejným obstarávateľom (investorom) a s projektantom pred podpisom zmluvy. 5.6. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ dodržiaval pri realizácií stavby predpisy v oblasti ochrany životného prostredia a to najmä: - ochrana ovzdušia pred prašnosťou a exhalátmi -ochrana pôdy a zelene -ochrana pred hlukom -likvidácia odpadov zo stavby. Odpad , ktorý vznikne pri realizácii objektov stavby bude kategorizovaný podľa vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z. z. Na nakladanie s odpadmi sa vzťahujú príslušné všeobecne záväzné právne predpisy o odpadoch, ktoré je povinný úspešný uchádzač dodržiavať. 6.Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 28.04.2016 v čase od 09,00 hod. podľa pokynov verejného obstarávateľa, uvedených v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/03/MČ Jarovce
Oznámenia detailne
[2016/03/MČ Jarovce] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/03/MČ Jarovce
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400212
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71