400268 - Bohdanovce nad Trnavou kanalizácia IV. etapa
Detaily
ID zákazky
400268
Názov
Bohdanovce nad Trnavou kanalizácia IV. etapa
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4708
Hlavný kód CPV
45232424-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
220 732,08
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 5. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Bohdanovce nad Trnavou
IČO
00312266
Mesto
Bohdanovce nad Trnavou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Jediný
Kontaktný email
 jedinyvisions.cc
Kontaktný telefón
 +421 332901221
Rozširujúce info
Popis zákazky
Gravitačná kanalizácia je navrhnutá profilu DN 300 a je riešená ako líniová stavba. Bod napojenia je určený tak, aby z hľadiska rozsahu stavby plnil maximálne svoj účel. Gravitačná kanalizácia predmetnej časti IV. etapy je trasovaná v intraviláne obce Bohdanovce Nad Trnavou s rešpektovaním jestvujúcich inžinierskych sietí ako podzemných tak i nadzemných a miestnych komunikácií, stromov a prípadných stavebných objektov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 (verejný obstarávateľ zašle uchádzačom listom oznámenie o otváraní tejto časti ponúk) a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní ponúk časti Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, splnil podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk ,,Kritéria preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ na realizácia predmetu zákazky 2. etapa, Stoka A1 podá Žiadosť o poskytnutie dotácie z Environmentálneho fondu Ministerstva životného prostredia SR. Realizácia zákazky v 2. etape bude financovaná z poskytnutej dotácie alebo z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 2. Verejný obstarávateľ bude realizovať predmet diela na etapy, Stoka - A5 sa bude realizovať v roku 2016 z vlastných finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o finančný príspevok na realizáciu Stoky - A1, ktorú predpokladá realizovať v roku 2017, ak získa finančný príspevok. 3 .Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. Na žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručené po termíne uvedenom v bode IV.2.2) tejto Výzvy verejný obstarávateľ nebude reagovať. 4 .Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. V súlade s 49a zákona č. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ nezverejnil projektovú dokumentáciu. Projektová dokumentácia (vo formáte pdf) vrátane výkazu výmer v editovateľnom formáte (položkový rozpočet) bude záujemcom poskytnutá elektronicky, formou zaslania e-mailom, po registrácii v zákazke. 5. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady a projektovú dokumentáciu z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v tejto Výzve v časti I.1) Názov, adresy a kontaktné miesta, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2016, zo dňa DD. MM. 2016, pod značkou ............ - WYP, s názvom: " Bohdanovce nad Trnavou kanalizácia IV. etapa " Vám oznamujem, že sme si dňa DD. MM. 2016 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. 6. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. 7. Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 4, 5 alebo 6 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že záujemca získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby alebo si ich prevezme v elektronickej podobe z profilu verejného obstarávateľa bez zaslania registračného textu (podľa bodu 5) koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve musia byť predložené v slovenskom jazyku. V prípade, že uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností. Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predloží v obálke s ponukou aj vyhlásenie všetkých členov skupiny s uvedením, ktorý z týchto členov zastupuje skupinu navonok v tejto verejnej súťaži, pričom toto vyhlásenie musí byť podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny. 9. erejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto Výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4708). Informáciu o spracovanom a zverejnenom vysvetlení zašle verejný obstarávateľ všetkým známym záujemcom elektronicky (e-mailom) prostredníctvom kontaktného miesta podľa bodu I.1. 10. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na ich predloženie a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom vo výzve na ich predloženie. 11. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača/uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača/uchádzačov v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. 12. Verejný obstarávateľ požaduje ku podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom predložiť od úspešného uchádzača poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky min. 220 000 EUR. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky. 13. Záujemcom sa dáva možnosť zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia stavebných prác, ktorá sa uskutoční dňa 21. 04. 2016 o 10:00 hod. . Bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 14. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 101 zákona č. 25/2006 Z. z. ak vznikne potreba nových stavebných prác spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác realizovaných pôvodným dodávateľom. 15. Stránkové hodiny kontaktnej osoby v procese zadávania tejto zákazky sú v pracovné dni od 08:00 hod. do 11:30 hod. a od 13:00 hod. do 15:30 hod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 417/2016/st.
Oznámenia detailne
[417/2016/st.] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
417/2016/st.
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400268
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71