400275 - Služba verejného osvetlenia obce Štiavnička
Detaily
ID zákazky
400275
Názov
Služba verejného osvetlenia obce Štiavnička
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4995
Hlavný kód CPV
50232100-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
125 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 5. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Štiavnička
IČO
00315770
Mesto
Štiavnička
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ladislav Zvara – starosta obce
Kontaktný email
 oustiavnickastonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 444322510
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania komplexnej služby verejného osvetlenia v katastrálnom území obce Štiavnička. Súčasťou predmetu zákazky je vybudovanie novej sústavy verejného osvetlenia v obci Štiavnička s režimom astronomického stmievania a zabezpečenie jej prevádzky vrátane dodávky elektriny potrebnej pre jej správne fungovanie, v rozsahu 110 ks exteriérových svietidiel verejného osvetlenia s minimálnym svetelným tokom 2 900 lm a 2 ks rozvádzačov verejného osvetlenia spolu so silovým vedením tak, ako je uvedené v situačnom nákrese Časť C súťažných podkladov na požadovanej technickej úrovni, tak aby spĺňali príslušné technické normy podľa právnych predpisov platných na území SR . Podperné body, na ktorých budú inštalované jednotlivé svietidlá, sú súčasťou dodávanej služby a právne vzťahy medzi poskytovateľom služby a vlastníkom podperných bodov alebo nehnuteľností, na ktorých majú byť svietidlá resp. podperné body umiestnené v súlade s prílohou č. 1 je povinný si zmluvne vyporiadať víťazný uchádzač. Verejný obstarávateľ nemá z úradnej činnosti vedomosť o vlastníckych vzťahoch k podperným bodom pričom uvádza, že vlastnícke vzťahy k nehnuteľnostiam na ktorých sú resp. majú byť umiestnené podperné body sú verejne dostupné z Katastra nehnuteľností. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, rozsah požadovaných služieb tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a časť súťažných podkladov C. Situačný nákres Pri identifikácii konkrétneho typu materiálu (výrobku) alebo materiálu (výrobku) konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto materiál (výrobok) ekvivalentným materiálom (výrobkom), ktorý spĺňa požadované funkčné charakteristiky.
Informácie o otváraní ponúk
Áno Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční dňa 09.05.2016 o 15:30 hod. a to tak, že po otvorení ponuky sa najskôr otvorí časť ponuky označenú ako Ostatné. Po otvorení časti ponúk označených ako Ostatné komisia vykoná všetky úkony spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponúk. Najneskôr v deň otvárania časti ponuky, označenej ako Ostatné a časti ponuky, označenej ako Kritériá je verejný obstarávateľ a obstarávateľ povinný zverejniť v profile informáciu s uvedením dátumu otvárania príslušnej časti ponuky; bez splnenia tejto povinnosti nie je možné vykonať otváranie ponúk. Otváranie ponúk vykoná komisia tak, že najskôr overí neporušenosť ponuky a následne otvorí ponuku a časť ponuky označenú ako Ostatné. Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako Ostatné komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení časti ponuky, označenej ako Ostatné komisia vykoná všetky úkony podľa tohto zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni a) márneho uplynutia lehoty na doručenie žiadosti o nápravu podľa § 136 ods. 1 písm. a) až c) zákona alebo na doručenie námietky podľa § 138 ods. 2 písm. d) zákona všetkým oprávneným osobám, ak nedošlo k vylúčeniu žiadneho záujemcu alebo uchádzača alebo k vylúčeniu žiadnej ponuky, b) márneho uplynutia lehoty na doručenie námietky podľa § 138 ods. 2 písm. a) až c) zákona všetkým oprávneným osobám, ak nedošlo k vylúčeniu žiadneho záujemcu alebo uchádzača ani k vylúčeniu žiadnej ponuky a bola včas doručená aspoň jedna žiadosť o nápravu, c) márneho uplynutia lehoty na doručenie námietky podľa § 138 ods. 2 písm. e) zákona všetkým oprávneným osobám, ak došlo k vylúčeniu aspoň jedného záujemcu alebo uchádzača alebo k vylúčeniu aspoň jednej ponuky, ak nebola včas doručená žiadosť o nápravu alebo nebola včas doručená námietka podľa § 138 ods. 2 písm. a) až d), d) deň, nasledujúci po dni právoplatnosti rozhodnutia úradu podľa § 139 ods. 1 až 4 zákona alebo doručenia rozhodnutia úradu podľa § 138 ods. 12 zákona, ak bola včas doručená aspoň jedna námietka. keď nastane jedna z týchto skutočností, ak bola včas doručená aspoň jedna námietka: 1. doručenie rozhodnutia úradu podľa § 139 ods. 1 zákona verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi, 2. ak márne uplynula lehota na podanie odvolania všetkým oprávneným osobám, deň právoplatnosti rozhodnutia úradu podľa § 139 ods. 3 alebo 4 zákona, 3. ak ide o zadávanie podlimitnej zákazky, uplynutie lehoty podľa § 142 ods. 5 zákona, ak rada podľa § 142 ods. 5 nerozhodla o tom, že podanie odvolania má odkladný účinok, 4. uplynutie doby, počas ktorej má odvolanie odkladný účinok podľa § 142 ods. 5 zákona, ak ide o zadávanie nadlimitnej zákazky alebo ak rada podľa § 142 ods. 5 zákona rozhodla o tom, že podanie odvolania má odkladný účinok. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, musí byť aspoň päť pracovných dní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako Kritériá a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom a obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponuky, označenej ako Kritériá sa nezverejňujú. Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako Kritériá komisia označí rovnakým poradovým číslom ako časť ponuky, označenú ako Ostatné, predloženú tým istým uchádzačom. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk ako "Kritéria" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a bude uchádzačom oznámené. Na otváraní obálok "Kritéria" s ponukami sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Obce Štiavnička. Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa (v uvedenom prípade verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, zaslať informáciu elektronicky na adresu: oustiavnicka@stonline.sk s uvedením kontaktných údajov) alebo na základe elektronickej, písomnej (pošta, kuriér, fax) žiadosti budú obratom zaslané. Osobne súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 10a zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných odkladoch, sa v tejto súťaži riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a v listinnej podobe. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v listinnej podobe, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej podobe je rozhodujúca listinná podoba. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku v súlade s § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z.. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Úspešný uchádzač je povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a splnené všetky súvisiace povinnosti v zmysle zákona č. 252/2015 Z. z. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané do 31.12.2016