400281 - Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
Detaily
ID zákazky
400281
Názov
Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9262
Hlavný kód CPV
79810000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
198 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO
35937874
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Kolesárová Viera
Kontaktný email
 obstaravanievszp.sk
Kontaktný telefón
 +421 220824467
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výroba matričného podkladu preukazu poistenca Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, jeho personalizácia laserom, sprievodný list a jeho personalizácia, kompletizácia, obálkovanie a dodanie. Špecifikácia výroby matričných podkladov preukazov, personalizácie, balenia a dodávania personalizovaných preukazov 1.Opis predmetu zákazky: Výroba: Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy Fyzikálne vlastnosti (pevnosť ohybu, horľavosť, toxicita, odolnosť voči chemikáliám, stabilita rozmeru a deformácie z dôvodu vysokej teploty a vlhkosti, odolnosť voči znehodnoteniu z dôvodu vystavenia slnku a teplu) formát (šírka x výška x hrúbka)85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm technika tlače: ofset farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) s oteruvzdornou krycou vrstvou aplikovanou na povrchu karty. životnosť preukazu 10 rokov ochranné prvky strany EPZP oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK na EPZP strane preukazu oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou bude vytlačené logo VšZP a text VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÁ POISŤOVŇA na EPZP strane preukazu 2.Podrobná technická špecifikácia predmetu je uvedená: v Metodickom usmernení Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou č. 6/2014 o forme a náležitostiach preukazu poistenca na verejné zdravotné poistenie a v Rozhodnutí správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia, ktoré tvoria Prílohy č.5 a č.6 k zmluve. 3.Každý preukaz je kombinovaný s európskym preukazom zdravotného poistenia (EPZP), a to nasledovným spôsobom: Na jednej strane preukazu (EPZP) je umiestnený preukaz s názvom EURÓPSKY PREUKAZ ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: priezvisko a meno držiteľa EPZP; osobné identifikačné číslo držiteľa EPZP alebo číslo poistenca, od ktorého sa odvodzujú práva držiteľa EPZP; dátum narodenia držiteľa EPZP; dátum skončenia platnosti EPZP; kód ISO členského štátu, ktorý vydal EPZP: SK; identifikačné číslo Všeobecnej zdravotnej poisťovne (4-miestny kód); identifikačné číslo EPZP. Na druhej strane preukazu je umiestnený národný preukaz s názvom PREUKAZ POISTENCA VEREJNÉHO ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: názov a logo Všeobecnej zdravotnej poisťovne; titul pred , meno, priezvisko, titul za poistenca; rodné číslo alebo iné identifikačné číslo poistenca; dátum narodenia; kód zdravotnej poisťovne 25 (2 miestny kód); dátum začatia platnosti preukazu; záznamy zdravotnej poisťovne (údaje na verifikáciu európskeho preukazu, interné identifikačné číslo poistenca, čiarový kód) Podklady v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Zhotoviteľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Zhotoviteľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča. Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa. 4.Výroba personalizovaného preukazu: Výroba karty, tlač ofsetom, jej obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla poistenca. 5.Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach: Podľa pobočiek VšZP do papierových obalov na osobné prevzatie, resp. do obálok na odoslanie poštou Doporučene a Do vlastných rúk. 6.Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia: Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na osobné prevzatie : 2/3 obálkované na zaslanie poštou. Strojové obálkovanie a párovanie sprievodného listu s preukazom. Obálky: typ obálky C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované. typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 denné dávky typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť 2+0- týždenné dávky a ročná dávka Sprievodné listy: pre prípady (vznik zdravotného poistenia, výmena preukazu...) štandardný list poistencovi , A4, papier 80g/m (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ) jednorazové vyhotovenie typu listu zmena ZP, A4, papier 80g/m v požadovanom množstve na zmenu ZP raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ). Distribúcia: v prípade denných dávok: doručenie a podanie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe úveru poštového zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä zabezpečenie čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., dohodnutie dňa podania, uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.), doručenie zoznamu distribuovaných preukazov Objednávateľovi. v prípade týždenných dávok: 37 odberateľských miest Objednávateľa v prípade ročnej dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa maximálna lehota dodávky od odoslania podkladov Dodávateľovi neprekročí 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 15 pracovných dní pri zmene zdravotnej poisťovne (raz ročne). Maximálnu lehotu dodávky pri vzniku zdravotného poistenia (denné dávky) doplní Dodávateľ. 7.Množstvo predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ si bude objednávať potrebné množstvá preukazov priebežne podľa potreby. V prípade, že bude objednané nižšie množstvo ako je predpokladané množstvo predmetu zmluvy uvedené v Prílohe č.7 k zmluve, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky. 8.Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov (opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač v ponuke v návrhu zmluvy): Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok: Sú prijaté personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov. Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu. Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte. Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare). Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.. Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné. Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje sú nepretržite zaistené minimálne nasledovanými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia. Opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy. Aby objednávateľ mohol splniť povinnosť prevádzkovateľa v zmysle §8 ods. 2 zákona 122/2013 o ochrane osobných údajov a článku 9.9. zmluvy, vyhradzuje si právo overiť u vybraného Dodávateľa a jeho subdodávateľa (ak bude spracúvať osobné údaje) opatrenia, ktoré Dodávateľ uviedol v zmluve a to ešte pred jej podpisom Objednávateľom.Neumožnenie overenia splnenia uvádzaných opatrení a skutočností bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy.
Doplňujúce informácie
1. Podrobnejšie informácie o zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Lehota viazanosti ponúk - do 30.09. 2016 4. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom Európskej centrálnej banky vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 5. Pod pojmom "zákon o verejnom obstarávaní " sa v tejto výzve rozumie zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov (opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač v ponuke v návrhu zmluvy): Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok: Sú prijaté personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov. Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu. Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte. Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare). Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu. Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné. Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje sú nepretržite zaistené minimálne nasledovnými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia. Opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy. 7. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy alebo rámcovej dohody tak, aby aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač, alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod mať zapísaných konečných užívateľov výhod. 8.Aby objednávateľ mohol splniť povinnosť prevádzkovateľa v zmysle §8 ods. 2 zákona 122/2013 o ochrane osobných údajov a článku 9.9. zmluvy, vyhradzuje si právo overiť u vybraného Dodávateľa a jeho subdodávateľa (ak bude spracúvať osobné údaje) opatrenia a skutočnosti, ktoré Dodávateľ uviedol v zmluve a to ešte pred jej podpisom Objednávateľom. Neumožnenie overenia splnenia uvádzaných opatrení a skutočností bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy. 9. Verejný obstarávateľ uplatňuje § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k § 18 zákona o verejnom obstarávaní bude postupovať v znení účinnom do 31.10.2015. 10. Elektronická aukcia sa uskutoční cez aukčnú sieň ProeBiz. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov -- -- Tlačené výrobky a príbuzné produkty
Položky detailne
[1] Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s., Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka 851 04 a jej určené pracoviská a v prípade denných dávok doruč. zaobálk. dokumentov na poštu Bratislava 12.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400281
Názov položky
Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
Kód CPV
22000000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Tlačené výrobky a príbuzné produkty
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 108 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Z70812/2016, S50862/2016
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Z57615/2016
Oznámenia detailne
[Z70812/2016, S50862/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Z70812/2016, S50862/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
400281
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
108
[Z57615/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Z57615/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400281
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71