400289 - Regenerácia koľajových oblúkov a konštrukcií.
Detaily
ID zákazky
400289
Názov
Regenerácia koľajových oblúkov a konštrukcií.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6484
Hlavný kód CPV
45262680-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
600 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO
00492736
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Katarína Uram-Hrišova
Kontaktný email
 uramhrisova.katarinadpb.sk
Kontaktný telefón
 +421 259501429
Rozširujúce info
Popis zákazky
Regenerácia koľajových oblukov, výhybieka križovatiek vrátane ich súvisiacich funkčných častí reprofiláciou opotrebovaných častí do zodpovedajucého prierezu a tvaru bez prerušenia električkovej dopravy s max. využitímnočnej dopravnej výluky. Realizácia odstraňovania havarijných stavov častí koľajovéhozvršku električkových tratí. Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje v zmluve opciu na vykonanie práce. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pre potreby spracovania ponuky poskytne obstarávateľská organizácia na požiadanie záujemcu aj pracovné verzie súťažných podkladov vo formáte .pdf, resp. docx. 2.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľskej organizácii záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 3.Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov (SP) je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku, podpísanou oprávnenou osobou záujemcu. Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: zaslanie e-mailom na kontaktnú osobu, doručenie poštou, osobne. Verejný obstarávate!" poskytuje súťažné podklady iba v elektronickej forme prostredníctvom e-mailu. Neobmedzený prístup k SP možno nájsť na: http://www.uvo.gov.sk/profily/7profil/pdetail/6484 + názov zákazky. 4.Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov záujemca musí doručiť obstarávateľskej organizácii v termíne najneskôr do 26.4.2016. 5.V zmysle § 33 ods. (4) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľská organizácia uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľská organizácia prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Obstarávateľská organizácia vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní. 6.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľskej organizácii úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľskou organizáciou. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť zrejmé splnenie požadovanej podmienky účasti, najmä čo sa týka minimálnych úrovní štandardov. V zmysle § 149 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní uchádzačovi, záujemcovi alebo dodávateľovi pokutu od 1 000 eur do 10 000 eur a zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov, ak na účely preukázania osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní alebo na účely zápisu údajov do zoznamu podnikateľov predloží informácie, doklady alebo čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11, ktoré sú uchádzačom, záujemcom alebo dodávateľom sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech. 7.Celková predpokladaná hodnota zákazky je 600 000 Eur bez DPH na 24 mesiacov vrátane opcie.Predpokladaná hodnota zákazky bez opcie je 300 000 Eur bez DPH na 12 mesiacov. 8.Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 9.Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť obstarávateľskej organizácii, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 10.Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom/uchádzačom sledovať profil obstarávateľskej organizácii. Na predmetnej stránke budú zverejňované prípadné otázky a odpovede v rámci inštitútu vysvetľovania v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní. 11.V zmysle § 155q ods. 6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015. 12.Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa §45 odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 odseku 11 a ich osoby podľa § 27 ods.2 a § 28 ods.2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a splnené všetky súvisiace povinnosti v zmysle zákona č. 252/2015 Z.z.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 154 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 10/16
Oznámenia detailne
[10/16] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10/16
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 8. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
400289
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
154