Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku a podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. V prípade ak záujemca zašle žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov faxom alebo elektronicky (e-mailom), po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov bude obsahovať : obchodný názov, adresa sídla alebo miesta podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho orgánu uchádzača, IČO, IČ DPH, bankové spojenie ( názov, adresa a sídlo peňažného ústavu) číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo , číslo faxu a e-mailu;
3. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami:
e-mailom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu)
faxom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu)
osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať v pracovných dňoch v termíne uvedenom v bode 21.1 súťažných podkladov, inak do 3 dní odo dňa prevzatia žiadosti elektronickou poštou,
poštou
Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov:
určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky,
uvedenie telefonického kontaktu a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) do etapy zadávania zákazky elektronickou aukciou a predloženia zmluvy na podpis.
Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie ( e-mail, fax a pod.).
4. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 10.05.2016 do 09,30 hod. miestneho času.
Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 09,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si súťažné podklady môžu uchádzači vyzdvihnúť v kancelárii č. 429, IV. posch. v termíne od 15.04.2016 do 10.05.2016 do 09,30 hod. miestneho času.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto podlimitnej zákazke.
5. V prípade, že ponuka bude neregulárna, to znamená, že ponuka uchádzača spĺňa podmienky podlimitnej zákazky, ale uchádzač sa v ponuke odvoláva na neplatné predpisy, ustanovenia, normy a pod. bude táto ponuka z podlimitnej zákazky vylúčená.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z dôvodov uvedených v § 46 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:
ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím Zmluvy o dielo - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu),
resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny,
resp. s ktorou uzavrie Zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk.
Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.
8. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní . Všetkých uchádzačov, ktorých verejný obstarávateľ nevylúčil z podlimitnej zákazky vyzve verejný obstarávateľ na účasť v elektronickej aukcie. Pozvánka na účasť v elektronickej aukcii im bude doručená prostredníctvom notifikácie emailu, ktorí uchádzači uviedli v ponuke, a to minimálne dva pracovné dni pred uskutočnením elektronickej aukcie. V elektronickej aukcii sa budú navrhnuté ceny uvedené v ponukách uchádzačov upravovať/ vylepšovať/znižovať prostredníctvom otvoreného typu elektronickej aukcie pri zachovaní technických špecifikácií predmetu zákazky uvedených v ponuke uchádzača.
Ak by elektronická aukcia zlyhala alebo jej výsledky by boli neprijateľné alebo nekorektné (neúmyselne nízka cena v návrhu podanom v rámci prebiehajúcej elektronickej aukcie, resp. iné hodnoty), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo elektronickú aukciu zopakovať. Detailnejší postup pre uchádzačov a pokyny k postupu a priebehu elektronickej aukcie sú bližšie špecifikované v časti podkladov F. Aukčný poriadok súťažných podkladov.
Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie: 13.05.2016 o 09:00 hod.
Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie : 13.05.2016 o 09:30 hod.
(v prípade posúvania času predpokladaný)
9.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
10. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
11. Stavebné práce musia byť vykonávané tak, aby nebola obmedzená školská prevádzka v objekte, zabezpečená ochrana majetku a bezpečnosť detí a personálu školy.
12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť Zmluvu o dielo na predmet zákazky, ak nebudú schválené finančné prostriedky v rozpočte mesta Martin v plnej výške.