400324 - Aglomerácia Hliník nad Hronom: Dolná Ždaňa - kanalizácia a ČOV
Detaily
ID zákazky
400324
Názov
Aglomerácia Hliník nad Hronom: Dolná Ždaňa - kanalizácia a ČOV
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8299
Hlavný kód CPV
45232400-6
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
3 014 048,20
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 5. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
IČO
36056006
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Tatiana Lachová
Kontaktný email
 lachova.tatianastvs.sk
Kontaktný telefón
 +421 484327240
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazkyje odkanalizovanie obce Dolná Ždaňa s následným čistením na čistiarni odpadových vôd , ktorá sa vybuduje v blízkosti Prochotského potoka. Navrhovaná kanalizácia je riešená systémom kmeňovej stoky A, hlavných a vedľajších zberačov. V území sa nachádza množstvo podzemných a nadzemných vedení. Vzhľadom na konfiguráciu terénu sa kanalizácia vybuduje ako kombinácia gravitačnej kanalizácie a tlakovej kanalizácie. Na sieti sa vybudujú 4 čerpacie stanice, ktoré zabezpečia prečerpanie odpadových vôd z najnižších miest do zberačov gravitačnej kanalizácie. Čerpacie stanice na sieti ČS1-ČS4 sú navrhnuté so systémom separácie pevných látok. Kanalizačná sieť obce, je navrhnutá z potrubia DN 300, DN 400 plnostenné PVC potrubia hrdlované s hladkou a plnou neštruktúrovanou stenou (vyrobené bez použitia plnív a recyklátu) gravitačná kanalizácia, SN 12 štátna cesta, SN 10 miestne komunikácie, SN 8 zelené pásy. Výtlačné potrubia sú navrhnuté z potrubia HDPE PE 100, PN 10 (SDR 17). Na zberačoch sú navrhnuté lomové, spojovacie a kontrolné šachty. Pre každú nehnuteľnosť sa uvažuje s vybudovaním kanalizačných prípojok, pomocou odbočkového kusu DN 300/150, a dodatočného napojenia na potrubie DN 300/150. Navrhovaná čistiareň odpadových vôd je mechanicko - biologická s nitrifikáciou a samostatnou denitrifikáciou s úplnou aeróbnou stabilizáciou kalu v čistiacom procese. ČOV bude pozostávať z mechanického predčistenia, z biologického čistenia, zo zahusťovania a uskladňovania kalu. Čistiareň odpadových vôd je navrhovaná s dvomi samostatnými reaktormi, pričom obidva reaktory sa môžu prevádzkovať samostatne, nezávisle od druhej linky. Predmetom zákazky je aj vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie. Predmet zákazky je presne opísaný v Súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť Kritériá sa uskutoční na adrese: Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Partizánska cesta 5, 974 00 Banská Bystrica, miestnosť: kancelária VO. Na otváraní ponúk (časť "Kritériá") sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ Hliník nad Hronom - PRÁCE" v lehote na predkladanie ponúk. V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení (všetky doklady v ponuke budú buď originály alebo úradne overené kópie) a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavky je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Ponuku doručí záujemca na adresu: Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a. s., Partizánska cesta 5, 974 00 Banská Bystrica. Pri osobnom doručení na adresu: Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a. s., Partizánska cesta 5, 974 00 Banská Bystrica, podateľňa, útvar verejného obstarávania. 3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky boli parafované oprávnenou osobou uchádzača alebo oprávnenými osobami záujemcu alebo uchádzača, aby boli zviazané vcelku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí (napríklad knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátovým spojením, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, rýchlo viazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača) a aby záujemcu alebo uchádzač všetky strany ponuky očísloval (časť Ostatné aj časť Kritéria) vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. 4. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa výkazu výmer. Akákoľvek zmena položiek výkazu je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku vo Výkaze výmer. 5. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 09.00 do 14.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Tatiana Lachová tel.: +421484327240. 6. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 7. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady zaslané faxom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo elektronickými prostriedkami do 5 dní odo dňa odoslania žiadosti o súťažné podklady faxom. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 8. V prípade, že zákazky uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, prepočet tejto meny je potrebné prepočítať na euro v kurze vyhlásenom ECB ( Európska centrálna banka ) 28 dní predo dňom určeným na predkladanie ponúk. 9. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.03.2017. 10. Všetky doklady a dokumenty tvoriace ponuku musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť predložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 11. Jednotkové ceny, ceny za položka a celkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. 12. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 13.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 14. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 15. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 16. Verejný obstarávateľ umožní obhliadku miesta plnenia zmluvy, ktorá sa uskutoční sa dňa 02.05.2016 od 11.00 hod. v Dolnej Ždani Zraz záujemcov je o 11.00 hod. pred OÚ Dolná Ždaňa. Záujemcovia sú povinní nahlásiť svoju účasť na obhliadke na e-mailovej adrese lachova.tatiana@stvs.sk v termíne najneskôr do 02.05.2016 do 08.00 hod. 17. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) sa zaväzuje uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škody na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu). Minimálna poistná suma pre poistenie zodpovednosti za škodu je 2,0 mil. EUR. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi doklady preukazujúce uzatvorenie poistenia zodpovednosti za škodu a preukazujúce výšku poistenia do 14 dní od dátumu nadobudnutia účinnosti Zmluvy o Dielo. Pokiaľ Zhotoviteľ požadované doklady nepredloží v stanovenej lehote alebo výške, Objednávateľ má nárok na okamžité odstúpenie od Zmluvy o Dielo bez finančných nárokov Zhotoviteľa. Poistenie zodpovednosti za škodu je Zhotoviteľ povinný udržiavať do dátumu vystavenia Protokolu o vyhotovení Diela. Zhotoviteľ v plnej výške znáša prípadnú škodu spôsobenú krádežou, stratou, zničením alebo iným poškodením majetku. 18. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. § 829 zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácie predmetu zákazky. 19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 46 ods.1, ods. 2 zákona a neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, v prípade nepridelenia nenávratného finančného príspevku zo Štrukturálnych fondov Európskych spoločenstiev a zo štátneho rozpočtu, alebo aj v prípade neudelenia súhlasu na podpis ZoD. 20.V súlade s uvedeným, Zhotoviteľ poskytne neobmedzený prístup a spoluprácu so zástupcami Európskej komisie, Európskeho dvora audítorov, Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky a ďalším oprávneným orgánom aby im umožnil inšpekciu a audit ľubovoľného aspektu Zmluvy o Dielo. Vo všetkých zmluvách s podzhotoviteľmi alebo dodávateľmi v rámci Zmluvy o Dielo Zhotoviteľ uvedie obdobné ustanovenie. 21.Objednávateľa bude v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov pri realizácii predmetu Diela zastupovať Stavebný dozor. Pred začatím prác Objednávateľ zašle písomnú informáciu Zhotoviteľovi o Stavebnom dozore. Stavebný dozor bude oprávnený vydávať záväzné pokyny (ďalej len pokyny) v mene Objednávateľa, ktoré môžu byť potrebné pre realizáciu Diela a pre odstránenie akýchkoľvek vád. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať pokyny a rozhodnutia Stavebného dozora počas celej doby trvania Zmluvy o Dielo. 22. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 23. Verejný obstarávateľ pri uzavretí zmluvy bude postupovať podľa §45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. 24. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 05/KAN-O/2016
2019 112 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2019/01_Hliník nad Hronom
Oznámenia detailne
[05/KAN-O/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
05/KAN-O/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400324
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71
[2019/01_Hliník nad Hronom] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/01_Hliník nad Hronom
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400324
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
112