Doplňujúce informácie
1.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2.Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Osobe podľa §7 v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
3.Komunikácia medzi Osobou podľa §7 a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4.V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená Osobou podľa §7 s DPH, Osoba podľa §7 bude považovať takúto ponuku za neprijateľnú a neprijme ju.
5.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči Osobe podľa §7, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006.
7.Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že Osoba podľa § 7 obdrží zo strany Poskytovateľa NFP písomný Záznam z administratívnej kontroly procesu verejnej súťaže, resp. obdobný dokument, kde bude uvedené, že verejné obstarávanie bolo zrealizované v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a taktiež po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že osoba podľa § 7 má právo požiadať Úrad pre verejné obstarávanie o kontrolu postupu zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy podľa § 146, ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z.
8.V súlade s § 45 ZVO ods. 1. Osoba podľa §7 uzavrie zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva, koncesná zmluva a rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Osoba podľa §7 nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
9.Osoba podľa §7 zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
10. Osoba podľa §7 odporúča záujemcom priebežne sledovať profil Osoby podľa §7, na ktorom bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
11.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
12.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Osoby podľa §7 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf a zároveň na cloude osoby podľa §7
http://www.cepartners.sk/download/Gasparik/ChMVK2.7z
Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu Osoby podľa §7 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to cestou vyplnením formulára
http://1drv.ms/1SnD0X9
13.Osoba podľa §7 zasiela v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. vysvetlenia, doplnenia, oznámenia, informácie o vybavení žiadosti o nápravu a prípadne ďalšie dokumenty, týkajúce sa predmetnej zákazky všetkým známym záujemcom a uchádzačom.
14.Osoba podľa §7 zverejní všetky uvedené informácie aj na svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie, konkrétne v časti dokumentácia k zákazke pod názvom dokumentu ,,vysvetlenie súťažných podkladov,, alebo ,,vysvetlenie výzvy na predkladanie ponúk,, prípadne ďalšie v závislosti od informácie, ktorej sa bude dokument týkať.
Predpokladaná hodnota za celý predmet zákazky v Euro bez DPH : 1.121.757,65
Predpokladaná hodnota za Časť I. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 739.681,50
Predpokladaná hodnota za Časť II. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 128.692,15
Predpokladaná hodnota za Časť III. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 229.464,00
Predpokladaná hodnota za Časť IV. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 13.650,00
Predpokladaná hodnota za Časť V. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 10.270,00
15. Termín dodania predmetu zákazky je Osobou podľa § 7 stanovený nasledovne:
Predmet zákazky - časť I. : 60 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom,
najneskoršia realizácia v 2. štvrťroku 2017
Predmet zákazky časť II. : 60 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom,
najneskoršia realizácia v 2. štvrťroku 2017
Predmet zákazky - časť III. : 90 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom,
najneskoršia realizácia v 3. štvrťroku 2017
Predmet zákazky časť IV. : 30 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom,
najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017
Predmet zákazky časť V. : 30 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom,
najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017
Osoba podľa § 7 je na základe Zmluvy o poskytnutí NFP povinná predložiť Poskytovateľovi NFP dokumentáciu z procesu verejnej súťaže najneskôr do 30.09.2016.
16. V súlade s § 32 ods. (11) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.