400330 - Zavedenie novej technológie v spoločnosti RAJAMEX, s.r.o.
Detaily
ID zákazky
400330
Názov
Zavedenie novej technológie v spoločnosti RAJAMEX, s.r.o.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17901
Hlavný kód CPV
39711200-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 192 008,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 5. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
RAJAMEX, s. r. o.
IČO
46733345
Mesto
Bardejov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Zuzana Lenická
Kontaktný email
 infostudnica-no.sk
Kontaktný telefón
 +421 917381833
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka novej technológie na výrobu mäsových výrobkov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Osobe podľa §7 v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. 3. Komunikácia medzi Osobou podľa §7 a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4. V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená Osobou podľa §7 s DPH, Osoba podľa §7 bude považovať takúto ponuku za neprijateľnú a neprijme ju. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči Osobe podľa §7, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006. 7. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že Osoba podľa § 7 obdrží zo strany Poskytovateľa NFP písomný Záznam z administratívnej kontroly procesu verejnej súťaže, resp. obdobný dokument, kde bude uvedené, že verejné obstarávanie bolo zrealizované v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a taktiež po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že osoba podľa § 7 má právo požiadať Úrad pre verejné obstarávanie o kontrolu postupu zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy podľa § 146, ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. 8. V súlade s § 45 ZVO ods. 1. Osoba podľa §7 uzavrie zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva, koncesná zmluva a rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Osoba podľa §7 nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 9. Osoba podľa §7 zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 10. Osoba podľa §7 odporúča záujemcom priebežne sledovať profil Osoby podľa §7, na ktorom bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 12. Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Osoby podľa §7 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf. Osoba podľa §7 zároveň zverejnila súťažné podklady na cloude http://www.cepartners.sk/download/Rajamex/Technologia_2.7z Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu Osoby podľa §7 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to cestou vyplnením formulára http://1drv.ms/1SnD0X9 13. Osoba podľa §7 zasiela v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. vysvetlenia, doplnenia, oznámenia, informácie o vybavení žiadosti o nápravu a prípadne ďalšie dokumenty, týkajúce sa predmetnej zákazky všetkým známym záujemcom a uchádzačom. 14. Osoba podľa §7 zverejní všetky uvedené informácie aj na svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie, konkrétne v časti dokumentácia k zákazke pod názvom dokumentu ,,vysvetlenie súťažných podkladov,, alebo ,,vysvetlenie výzvy na predkladanie ponúk,, prípadne ďalšie v závislosti od informácie, ktorej sa bude dokument týkať. 15. Predpokladaná hodnota za celý predmet zákazky v Euro bez DPH: 1.192.008,00 € Predpokladaná hodnota za časť I predmetu zákazky v Euro bez DPH: 632.805,00 € Predpokladaná hodnota za časť II predmetu zákazky v Euro bez DPH: 87.705,00 € Predpokladaná hodnota za časť III predmetu zákazky v Euro bez DPH: 93.812,00 € Predpokladaná hodnota za časť IV predmetu zákazky v Euro bez DPH: 79.780,00 € Predpokladaná hodnota za časť V predmetu zákazky v Euro bez DPH: 15.900,00 € Predpokladaná hodnota za časť VI predmetu zákazky v Euro bez DPH: 237.906,00 € Predpokladaná hodnota za časť VII predmetu zákazky v Euro bez DPH: 44.100,00 € 16. Termín dodania predmetu zákazky je Osobou podľa § 7 stanovený nasledovne: Predmet zákazky - časť I: 150 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 Predmet zákazky časť II: 90 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 Predmet zákazky - časť III: 90 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 Predmet zákazky časť IV: 90 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 Predmet zákazky časť V: 60 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 Predmet zákazky časť VI: 150 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 Predmet zákazky časť VII: 60 dní odo dňa vyzvania Osobou podľa § 7/Odberateľom, najneskoršia realizácia v 4. štvrťroku 2017 17. Osoba podľa § 7 je na základe Zmluvy o poskytnutí NFP povinná predložiť Poskytovateľovi NFP dokumentáciu z procesu verejnej súťaže najneskôr do 30.09.2016. 18. V súlade s § 32 ods. (11) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Časť I -- -- Prístroje na spracovanie potravín
2 Časť II -- -- Časti zariadení na spracovanie potravín
3 Časť III -- -- Časti zariadení na spracovanie potravín
4 Časť IV -- -- Chladiace a mraziace zariadenia
5 Časť V -- -- Prístroje na spracovanie potravín
6 Časť VI: -- -- Ventilátory a klimatizačné spotrebiče
Položky detailne
[1] Časť I
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
RAJAMEX, s.r.o., Duklianska 17A/3579, 085 041 Bardejov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400330
Názov položky
Časť I
Kód CPV
39711200-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Prístroje na spracovanie potravín
[2] Časť II
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
RAJAMEX, s.r.o., Duklianska 17A/3579, 085 041 Bardejov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400330
Názov položky
Časť II
Kód CPV
42221000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Časti zariadení na spracovanie potravín
[3] Časť III
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
RAJAMEX, s.r.o., Duklianska 17A/3579, 085 041 Bardejov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400330
Názov položky
Časť III
Kód CPV
42221000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Časti zariadení na spracovanie potravín
[4] Časť IV
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
RAJAMEX, s.r.o., Duklianska 17A/3579, 085 041 Bardejov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400330
Názov položky
Časť IV
Kód CPV
42513000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Chladiace a mraziace zariadenia
[5] Časť V
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
RAJAMEX, s.r.o., Duklianska 17A/3579, 085 041 Bardejov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400330
Názov položky
Časť V
Kód CPV
39711200-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Prístroje na spracovanie potravín
[6] Časť VI:
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
RAJAMEX, s.r.o., Duklianska 17A/3579, 085 041 Bardejov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
400330
Názov položky
Časť VI:
Kód CPV
39717000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Ventilátory a klimatizačné spotrebiče
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/RAJAMEX/01/TMS01
Oznámenia detailne
[2016/RAJAMEX/01/TMS01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/RAJAMEX/01/TMS01
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400330
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71