400331 - Projektová dokumentácia Rekonštrukcia budov v areáli CSS Jesienka"
Detaily
ID zákazky
400331
Názov
Projektová dokumentácia Rekonštrukcia budov v areáli CSS Jesienka"
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1244
Hlavný kód CPV
71000000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
33 333,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 5. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Centrum sociálnych služieb - Jesienka
IČO
00596264
Mesto
Myjava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Stanislav Rízek
Kontaktný email
 rizekexterneobstaravanie.sk
Kontaktný telefón
 +421 911733111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu realizačnej dokumentácie v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. Stavebný zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len Stavebný zákon) na rekonštrukciu budov v areáli CSS Jesienka v Myjave. Projektová dokumentácia bude zahŕňať: 1.Dokumentáciu k prístavbe výťahu na pavilóne C, výkaz výmer, rozpočet (riešené ako samostatný SO) 2.Rekonštrukcia balkónov na pavilóne C (posunutie balkónovej priečky tak, aby bola splnená norma obytnej plochy izby ubytovacieho zariadenia 8 m2 na jedného prijímateľav súlade s vyhláškou MZ SR č.259/2008 Z.z. o podrobnostiach a požiadavkách na vnútorné prostredie budov a o minimálnych požiadavkách na byty nižšieho štandardu). 3.Kompletné zateplenie a výmena zostávajúcich okien a dverí na budovách v areáli CSS - Jesienka Myjava (potrebné vyriešiť zavlhnutie spojovacích chodieb a navrhnúť riešenie). 4.Zateplenie striech jednotlivých budov 5.Rekonštrukcia elektroinštalácie vo všetkých pavilónoch posúdenie elektrickej káblovej prípojky NN, umelé osvetlenie (núdzové a únikové), výpočet intenzity osvetlenia, silnoprúdové rozvody (elektroinštalácia, rozvádzače, napojenie iných profesií, total stop), vonkajšia a vnútorná ochrana pred bleskom a uzemnenie) 6.PD bude vypracovaná v 6 paré + CD
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote najmenej desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky! V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Osoba podľa § 7 ZoVO postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 58/R/2016
2016 193 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 288/R/2016
Oznámenia detailne
[58/R/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
58/R/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400331
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71
[288/R/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
288/R/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 10. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
400331
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
193