400400 - Chladiarenské vozidlo.
Detaily
ID zákazky
400400
Názov
Chladiarenské vozidlo.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
336
Hlavný kód CPV
34130000-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
32 887,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2016 10:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Kontaktný email
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola
IČO
00159468
Mesto
Kežmarok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslav Perignáth; Mgr. Miroslav Kovalík
Kontaktný telefón
 +421 524523040
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie - dodávka chladiarenského vozidla na lízing pre Strednú odbornú školu, Kušnierska brána 349/2, 060 01 Kežmarok vrátane dopravy na miesto plnenia - Stredná odborná škola, Kušnierska brána 349/2, 060 01 Kežmarok, podľa pokynov verejného obstarávateľa s požadovanými parametrami: nové vozidlo (nejazdené), diesel, výkon motora v rozsahu 100 kW 120 kW, chladiarenská prestavba FRC. Podrobný opis predmetu zákazky je opísaný v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača alebo zástupca skupiny uchádzačov sa preukáže aj splnomocnením (plnou mocou) na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO v profile verejného obstarávateľa. 2. Aj napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady (ďalej len SP) a výzvu na predkladanie ponúk z profilu verejného obstarávateľa zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka verejného obstarávania, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: orimtender@gmail.com uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetlení a iné dorozumievanie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, SP a iné. V prípade, že záujemca/uchádzač nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, SP, resp. iných informácií. 3. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 4. Úradné hodiny kontaktného miesta verejného obstarávateľa: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov sú v pracovných dňoch: od 08.30 do 11.30 h. 5. Verejného obstarávania sa v súlade s § 31 ods. 1 ZVO môže zúčastniť skupina dodávateľov. Podľa § 31 ods. 2 ZVO nesmie verejný obstarávateľ vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 6. Podľa § 155q ods. 6 ZVO bude verejný obstarávateľ postupovať v predmetnom verejnom obstarávaní podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31.10.2015. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý má v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 ZVO, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 72 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 148/2016
Oznámenia detailne
[148/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
148/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 4. 2016
ID obstarávateľa
336
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400400
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
72