400407 - Servis, opravy a údržba motorových vozidiel
Detaily
ID zákazky
400407
Názov
Servis, opravy a údržba motorových vozidiel
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2095
Hlavný kód CPV
50100000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
208 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
IČO
17316219
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ladislav Veselský
Kontaktný email
 pppcopppco.sk
Kontaktný telefón
 +421 244888875
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je servis, oprava a údržba motorových vozidiel. Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách v autorizovanom prípadne neautorizovanom servise vozidiel, u ktorých skončila záručná lehota a pravidelné prehliadky len v autorizovanom servise vozidiel v záručnej lehote resp. nových vozidiel, ako aj bežné opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach. Výsledkom zadávania tejto zákazky bude uzatvorenie rámcovej dohody s viacerými uchádzačmi. Predpokladaný počet účastníkov rámcovej dohody: 3.
Informácie o otváraní ponúk
Neuplatňuje sa.
Doplňujúce informácie
1) Podľa § 5 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní ak verejný obstarávateľ nevie určiť predpokladanú hodnotu zákazky, najmä ak ide o opakované plnenia bez povinnosti verejného obstarávateľa odobrať konkrétny rozsah plnenia, nemusí byť predpokladaná hodnota zákazky vyjadrená konkrétnym číslom a postačí uviesť, ktorý limit podľa § 4 prekračuje; to neplatí, ak verejný obstarávateľ vo väzbe na predpokladanú hodnotu zákazky určuje podmienky účasti vo verejnom obstarávaní. V súlade s § 5 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že predpokladaná hodnota zákazky uvedená v bode II.2.2) je len orientačná, a že pri zadávaní zákazky prekračuje limit podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní a súčasne neprekračuje finančný limit podľa § 4 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. predpokladaná hodnota je nižšia ako finančný limit ustanovený všeobecne záväzným právnym predpisom, ktorý vydá úrad (nadlimitné zákazky). 2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.2.2) tejto Výzvy. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tejto Výzvy. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod. 4) Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami možno uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií, zásadne písomnou formou. 5) Pri komunikácií elektronickou poštou (e-mailom), alebo faxom (ďalej elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa stávajú platnými od momentu prvého doručenia elektronickou formou len v prípade, že sa doručia aj v písomnej listinnej forme poštou alebo osobne. V prípade doručenia informácie elektronickou formou a splnenia podmienky uvedenej v predchádzajúcej vete, sa za doručenie informácie pokladá moment prvého doručenia elektronickou formou. V prípade doručenia e-mailu je pre overenie týchto časových údajov rozhodujúci údaj v prevádzkových záznamoch e-mailového servera verejného obstarávateľa. Za moment doručenia sa pokladá moment doručenia e-mailu verejnému obstarávateľovi. 6) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7) Podľa § 18a zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží jeden originál ponuky a súčasne samostatne pre časť "Ostatné" a samostatne pre časť "Kritériá" na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. 8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (finančný limit podľa § 4 ods. 3 písm. b.1) zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 72 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 006/PLZ/WYS/GKU
Oznámenia detailne
[006/PLZ/WYS/GKU] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
006/PLZ/WYS/GKU
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400407
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
72