400442 - Rekonštrukcie ciest vo vybraných úsekoch Nitrianskeho samosprávneho kraja
Detaily
ID zákazky
400442
Názov
Rekonštrukcie ciest vo vybraných úsekoch Nitrianskeho samosprávneho kraja
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9344
Hlavný kód CPV
45233000-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
3 400 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
IČO
35960736
Mesto
Nitra
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 tender.ekoaurisgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavbách ciest v rámci vybraných úsekov Nitrianskeho samosprávneho kraja v podobe stavebných úprav. Opis a požiadavky na predmet zákazky tvorí časť súťažných podkladov a ich priložených príloh.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" bude neverejné. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a bolo im doručené oznámenie o otváraní tejto časti ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade účasti skupiny sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením od uchádzača na zastupovanie, príp. poverením (originálom alebo overenou fotokópiou).
Doplňujúce informácie
1.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby na adrese tender.ekoauris@gmail.com. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejnéhoobstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9344. 1.1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9344. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 2.Verejný obstarávateľ bude na svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9344 zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné relevantné oznámenia a informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo úradne overená kópia. 4.V tomto verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ pri dorozumievaní a vysvetľovaní postupovať v súlade s § 155q ods. 6 ZVO. Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi alebo záujemcami bude uskutočňované písomnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa komunikácie v tomto verejnom obstarávaní sú uvedené v Súťažných podkladoch. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 ZVO (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie každý objektívny prípad, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ako aj prípady ak predložené cenové ponuky bez DPH u všetkých uchádzačov prekročili predpokladanú hodnotu zákazky a/alebo predložené návrhy lehôt zhotovenia predmetu zákazky všetkých uchádzačov prekročili maximálne stanovenú lehotu plnenia verejným obstarávateľom. 6.Celá ponuka, tiež doklady, dokumenty v nej predložené a písomnosti doručované verejnému obstarávateľovi zo strany uchádzačov alebo záujemcov musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka t.j. slovenského, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 7.Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba počas pracovného dňa kontaktnej adresy podľa bodov I.1 a jeho príloh A.I a A.II tejto výzvy je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 hod. daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. 8.Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba počas pracovného dňa kontaktnej adresy verejného obstarávateľa podľa tohto bodu I.1 a jeho prílohy A.III tejto výzvy je od 09:00 do 16:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie osobne, poštou, kuriérom alebo elektronicky po 16:00 hod. daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V deň predkladania ponúk podľa bodu IV.2.3. tejto výzvy bude na kontaktnej adrese umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:30 hod. Pri osobnom doručení alebo kuriérom na kontaktnú adresu uvedenú v tomto bode 8 tejto výzvy, sa vyžaduje upozorniť kontaktnú osobu o úmysle doručovania a to zaslaním e-mailu na adresu uvedenú v bode I.1 a jeho prílohy A.III tejto výzvy minimálne v deň predchádzajúci dňu osobného doručenia alebo doručenia kuriérom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania RSUC/2016
Oznámenia detailne
[RSUC/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
RSUC/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400442
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71