400448 - Vybudovanie agroturistického zariadenia s účelom podpory cestovného ruchu
Detaily
ID zákazky
400448
Názov
Vybudovanie agroturistického zariadenia s účelom podpory cestovného ruchu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17931
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
728 446,75
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 5. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
ZANAK s.r.o.
IČO
47481579
Mesto
Komárno
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Tichomír Sándor, konateľ
Kontaktný email
 tihamer2012gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903791417
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetnou stavbou je nedokončený trojpodlažný murovaný objekt, navrhovaný ako rodinný dom. Navrhovaná je prestavba a prístavba tohto objektu na apartmánový dom poskytujúci ubytovacie kapacity pre rekreantov navštevujúcich rekreačné strediská v meste Veľký Meder. Viac informácií v súťažných podladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné.
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, emailom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Osoba podľa § 7 požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť tykajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom"Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade získania súťažnych podkladov žiadame všetkych uchádzačov, resp. záujemcov o zaslanie kontaktnych údajov na mail: apjtender@gmail.com pre prípad zaslania doplňujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia akychkoľvek dokladov a dokumentov je potrebné sa min. deň 1 vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určenym osobou podľa § 7. Osoba podľa § 7 bude v zadávani zákazky postupovať podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31.10.2015. Osoba podľa § 7 si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Osoba podľa § 7 sivyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO). Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstaravátelovi zmluvu v súlade s platnymi právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky. Osoba podľa § 7 neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktory nemá v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod, alebo ktorych subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí su verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod. Osoba podľa § 7 zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podla § 27 ods. 2, ktorych finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači vyuužili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorych technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod. Povinnosť mať zapísanych konečnych užívateľov vyhod v registri konečnych užívateľov vyhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktory sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísanych konečnych užívateľov vyhod v registri konečnych užívateľov vyhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Spoločnosť uvedená v bode I.1, Príloha A.I, A.II a A.III tejto vyzvy na predkladanie ponúk je na základe plnomocenstva osobou podľa § 7 oprávnená na úkony súvisiace s vykonaním tohto verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZAN_01
2016 171 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZAN_02
Oznámenia detailne
[ZAN_01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZAN_01
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400448
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
71
[ZAN_02] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZAN_02
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 9. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
400448
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
171