401169 - Vývoj a prispôsobenie plniaceho kapslovacieho zariadenia do prototypovej linky
Detaily
ID zákazky
401169
Názov
Vývoj a prispôsobenie plniaceho kapslovacieho zariadenia do prototypovej linky
Referenčné číslo
1
ID obstarávateľa
17432
Hlavný kód CPV
73100000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
80 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 6. 2016 00:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:29
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
BIOMIN, a.s.
IČO
00681725
Mesto
Cífer
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Priganc
Kontaktný email
 prigancbio-min.sk
Kontaktný telefón
 +421 335599660
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie konceptu a prispôsobenie už existujúceho kapslovacieho zariadenia značky MG2 model MG Compact. Cieľom je vyvinutie dávkovacej jednotky do kapslovacieho zariadenia. Ďalším bodom je maximalizácia dávkovania do kapsúl veľkosti 0. Predmetom zákazky je aj viaczložkové dávkovanie, konkrétne prispôsobenie stroja na dávkovanie kapsúl veľkosti 1. Dodávateľ bude povinný zároveň vyvinúť špeciálne diely, ktoré budú kompatibilné s predmetným práškom.
Informácie o otváraní ponúk
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk časť OSTATNÉ sa neumožňuje účasť uchádzačov. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo splnomocnená osoba za uchádzača, ktorá sa preukáže predmetných splnomocneným.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na adrese priganc@bio-min.sk, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne alebo e-mailom. 3.Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile osoby podľa § 8. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu je potrebné uviesť túto informáciu na adresu priganc@bio-min.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 4. Uchádzač predkladá osobe podľa § 8 dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Osoba podľa § 8 použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Termín poskytnutia služieb je 60 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy najneskôr do 31.12.2016.