401202 - Triedený zber a zhodnotenie BRO v meste Nováky
Detaily
ID zákazky
401202
Názov
Triedený zber a zhodnotenie BRO v meste Nováky
Referenčné číslo
NOVAKY/2016
ID obstarávateľa
5185
Hlavný kód CPV
34144511-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
451 534,40
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 10. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:30
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Nováky
IČO
00318361
Mesto
Nováky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Slavka Višňovská
Kontaktný email
 officeobstaram.sk
Kontaktný telefón
 +421 904415115
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zariadenia a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa tyka otvárania častí ponúkoznačenych ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označenych ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Doplňujúce informácie
Doplňujúce informácie k fondom EÚ: 1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. 2. Zhotoviteľ je povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä : a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 3.ZoD nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami obidvoch Zmluvných strán a účinnosť nadobúda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády SR a po splnení odkladacej podmienky spočívajúcej v nadobudnutí účinnosti zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku na realizáciu diela uzatvorenú medzi objednávateľom a príslušným riadiacim orgánom a zároveň po schválení tejto Zmluvy príslušným riadiacim orgánom v rámci administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania. 1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese office@obstaram.sk alebo poštou. V prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 15,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 904 415 115 ), odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu: office@obstaram.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. 3. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy najneskôr do 10 dní odo dňa kedy boli na to vyzvaní. 4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 5. Úspešný uchádzač o siedmych dní od výzvy na podpis zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú čiastku vo výške 10% z hodnoty ponúkanej ceny
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Traktor a príslušenstvo 138 408,00 EUR Traktory/ťahače
2 Mobilná nájazdová váha 4 524,00 EUR Meracie prístroje
3 Nakladač 69 436,40 EUR Nakladače na kolesách
4 Zberové vozidlo 216 000,00 EUR Vozidlá na odvoz smetí
5 Zberné nádoby 18 282,00 EUR Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
6 VOK otvorený 4 884,00 EUR Kontajnery na odpadový materiál
Položky detailne
[1] Traktor a príslušenstvo
  138 408,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
138 408,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401202
Názov položky
Traktor a príslušenstvo
Kód CPV
16700000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Traktory/ťahače
[2] Mobilná nájazdová váha
  4 524,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 524,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401202
Názov položky
Mobilná nájazdová váha
Kód CPV
38300000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Meracie prístroje
[3] Nakladač
  69 436,40 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
69 436,40
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401202
Názov položky
Nakladač
Kód CPV
34144710-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Nakladače na kolesách
[4] Zberové vozidlo
  216 000,00 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
216 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401202
Názov položky
Zberové vozidlo
Kód CPV
34144511-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Vozidlá na odvoz smetí
[5] Zberné nádoby
  18 282,00 EUR
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
18 282,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401202
Názov položky
Zberné nádoby
Kód CPV
34928480-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
[6] VOK otvorený
  4 884,00 EUR
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 884,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401202
Názov položky
VOK otvorený
Kód CPV
44613800-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Kontajnery na odpadový materiál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 100 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) NOVAKY/2016
Oznámenia detailne
[NOVAKY/2016] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NOVAKY/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
401202
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
100