401217 - Zber a zhodnotenie BRO mesta Bratislava - I. etapa
Detaily
ID zákazky
401217
Názov
Zber a zhodnotenie BRO mesta Bratislava - I. etapa
Referenčné číslo
OLO/2016
ID obstarávateľa
6823
Hlavný kód CPV
34144511-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 580 750,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 9. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:30
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
IČO
00681300
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Slavka Višňovská
Kontaktný email
 officeobstaram.sk
Kontaktný telefón
 +421 904415115
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zariadenia na zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa tyka otvárania častí ponúkoznačenych ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označenych ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Doplňujúce informácie
Doplňujúce informácie k fondom EÚ: 1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Obstarávateľ neposkytuje preddavky. 2. Zhotoviteľ je povinny poskytnúť spolupôsobenie oprávnenym osobám poverenym vykonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávnenym osobám poverenym vykonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na vykon kontroly/auditu sú najmä : a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolny úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačny orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) osoby prizvané orgánmi uvedenymi v písm. a) až d) v súlade s príslušnymi právnymi predpismi SR a EÚ. 3. KZ nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenymi zástupcami obidvoch Zmluvnych strán a účinnosť nadobúda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády SR a po splnení odkladacej podmienky spočívajúcej v nadobudnutí účinnosti zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku na realizáciu diela uzatvorenú medzi objednávateľom a príslušnym riadiacim orgánom a zároveň po schválení tejto Zmluvy príslušnym riadiacim orgánom v rámci administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania. Všeobecné doplňujúce informácie. 1. Obstarávateľ poskytuje neobmedzeny, úplny a priamy prístup k súťažnym podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese office@obstaram.sk alebo poštou. V prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonicky, kontakt, email a vybrany spôsob prevzatia súťažnych podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovnych dňoch v čase 08,00 hod. - 15,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 904 415 115 ), odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu: office@obstaram.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Komunikácia a vymena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedenych spôsobov. 3. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy najneskôr do 10 dní odo dňa kedy boli na to vyzvaní. 4. Úspešny uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečnych užívateľov vyhod zapísanych konečnych užívateľov vyhod. 5. Úspešny uchádzač do siedmych dní od vyzvy na podpis zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú čiastku vo vyške. 10% z hodnoty ponúkanej ceny
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zberové vozidlo s rotačným umývaním a umývačkou 1 146 100,00 EUR Vozidlá na odvoz smetí
2 Hákový nosič kontajnerov 166 716,67 EUR Vozidlá na odvoz smetí
3 Hákový kontajner 58 033,33 EUR Kontajnery na odpadový materiál
4 Zberné nádoby 209 900,00 EUR Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
Položky detailne
[1] Zberové vozidlo s rotačným umývaním a umývačkou
  1 146 100,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 146 100,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401217
Názov položky
Zberové vozidlo s rotačným umývaním a umývačkou
Kód CPV
34144511-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Vozidlá na odvoz smetí
[2] Hákový nosič kontajnerov
  166 716,67 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
166 716,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401217
Názov položky
Hákový nosič kontajnerov
Kód CPV
34144511-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Vozidlá na odvoz smetí
[3] Hákový kontajner
  58 033,33 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
58 033,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401217
Názov položky
Hákový kontajner
Kód CPV
44613800-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Kontajnery na odpadový materiál
[4] Zberné nádoby
  209 900,00 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
209 900,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401217
Názov položky
Zberné nádoby
Kód CPV
34928480-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 100 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) OLO/2016
2017 253 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania OLO/2016
Oznámenia detailne
[OLO/2016] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OLO/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
401217
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
100
[OLO/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OLO/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
401217
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
253