401240 - Doručovateľské služby - zabezpečenie prepravy personalizovaných dokladov
Detaily
ID zákazky
401240
Názov
Doručovateľské služby - zabezpečenie prepravy personalizovaných dokladov
Referenčné číslo
OVO2-2016/000534
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
64120000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
360 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 8. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:34
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Alena Polakovičová
Kontaktný email
 alena.polakovicovaminv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944580
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zmluvy sú doručovateľské služby - zabezpečenie prepravy personalizovaných dokladov Slovenskej republiky (občianskych preukazov, vodičských preukazov, cestovných dokladov, osvedčení o evidencii vozidla a pobytových kariet) v bezpečnostnom obalovom materiáli, napr. v plastovom poštovom kontajneri prepravke (ďalej len zásielka) s označením ich príjemcu. Bezpečnostný obalový materiál prepravka - je určená na pravidelnú prepravu osobných dokladov z Národného personalizačného centra prezídia Policajného zboru do miest plnenia. Predpokladaný počet prepravovaných zásielok za 1 rok je cca 22 500 kusov personalizovaných dokladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (FO), štatutárny orgán uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk, označených ako "Kritériá" preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v . elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239. 3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Informácia k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Platnosť zmluvy je stanovená na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. 5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 21.4 a 21.7 súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred. 7. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. 8. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 9. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z nasledovného dôvodu: - na trhu je dostatok spoločností, ktoré sú schopné poskytnúť služby v požadovanom rozsahu predmetu zákazky, v dôsledku čoho nie je ohrozená hospodárska súťaž, - pri plnení zmluvy je efektívne a hospodárne zabezpečiť doručovanie dokladov jedným dodávateľom, nakoľko miesta plnenia sú rozmiestnené na celom území Slovenskej republiky a v rámci jednej cesty je možné zabezpečiť doručenie dokladov do viacerých miest súčasne.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Doručovateľské služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401240
Názov položky
--
Kód CPV
64120000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Doručovateľské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 122 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (služby) OVO2-2016/000534
Oznámenia detailne
[OVO2-2016/000534] vyhlásenie verejnej súťaže (služby)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (služby)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO2-2016/000534
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 6. 2016
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MSS
ID zákazky
401240
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
122