401287 - Intenzifikácia triedeného zberu BRO v meste Galanta- zberové vozidlo
Detaily
ID zákazky
401287
Názov
Intenzifikácia triedeného zberu BRO v meste Galanta- zberové vozidlo
Referenčné číslo
Galanta/2016/01
ID obstarávateľa
54
Hlavný kód CPV
34144000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
208 450,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 9. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:30
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Technické služby mesta Galanta
IČO
00045721
Mesto
Galanta
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Slavka Višňovská
Kontaktný email
 officeobstaram.sk
Kontaktný telefón
 +421 904415115
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť technické zázemie pre intenzifikáciu zberu biologický rozložiteľného odpadu v podobe zberového vozidla.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa tyka otvárania častí ponúk označenych ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označenych ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Doplňujúce informácie
Doplňujúce informácie k fondom EÚ: 1. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. 2. Zhotoviteľ je povinny poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä : a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. KZ nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami obidvoch Zmluvných strán a účinnosť nadobúda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády SR a po splnení odkladacej podmienky spočívajúcej v nadobudnutí účinnosti zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku na realizáciu diela uzatvorenú medzi objednávateľom a príslušným riadiacim orgánom a zároveň po schválení tejto Zmluvy príslušným riadiacim orgánom v rámci administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania. Všeobecné doplňujúce informácie. 1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese office@obstaram.sk alebo poštou. V prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonicky, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 15,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 904 415 115, +421 0905 212 606 ), odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu: office@obstaram.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Komunikácia a vymena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedenych spôsobov. 3. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy najneskôr do 10 dní odo dňa kedy boli na to vyzvaní. 4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 33 ods. 2 a § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísanych konečnych užívateľov výhod. 5. Úspešný uchádzač o siedmych dní od vyzvy na podpis zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú čiastku vo výške 10% z hodnoty ponúkanej ceny
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 zberové vozidlo -- -- Vozidlá na odvoz smetí
Položky detailne
[1] zberové vozidlo
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Galanta
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401287
Názov položky
zberové vozidlo
Kód CPV
34144511-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Vozidlá na odvoz smetí
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 100 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk GALANTA/2016
Oznámenia detailne
[GALANTA/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
GALANTA/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 5. 2016
ID obstarávateľa
54
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
401287
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
100