Predmetom zákazky je dodanie techniky s príslušenstvom na podporu triedeného zberu komunálnych odpadov pre mesto Krupina.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" bude vzhľadom k použitiu elektronickej aukcie neverejné a uskutoční sa v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Doplňujúce informácie
1.Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
a)Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude kúpna zmluva na každú časť zákazky zvlášť. Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) medzi príslušným riadiacim orgánom a kupujúcim, a to oprávnenými osobami, najmä:
- Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
- Útvar následnej finančnej kontroly aním poverené osoby,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán animi poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány animi poverené osoby,
- splnomocnení zástupcovia Európskej komisie aEurópskeho dvora audítorov,
- osoby prizvané orgánmi, uvedenými vyššie vsúlade spríslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
b) Kupujúci má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s predávajúcim v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim a výsledky administratívnej finančnej kontroly kupujúceho neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Toto jednostranné odstúpenie nezakladá žiadne právo predávajúcemu na plnenie nákladov spojených s verejným obstarávaním, z ktorého Predmet plnenia vzišiel.
2. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
3. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na adrese otazky.vo@gmail.com.
4. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov.
5. Komunikačným jazykom v rámci tohto verejného obstarávania je slovenský jazyk.
6. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, ak na základe dôverných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (Týmto sa nevylučujú ostatné ustanovenia zákona týkajúce sa vylúčenia uchádzača podľa zákona).
7. Ak uchádzač predkladá ponuku za všetky časti zákazky, zábezpeka je požadovaná vo výške 35 500,- EUR.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.