401387 - Zberný dvor Šoporňa
Detaily
ID zákazky
401387
Názov
Zberný dvor Šoporňa
Referenčné číslo
2016Š1
ID obstarávateľa
4253
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 6. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:30
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Šoporňa
IČO
00306207
Mesto
Šoporňa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Adrián Macho
Kontaktný email
 sekretariatsoporna.sk
Kontaktný telefón
 +421 317874282
Rozširujúce info
Popis zákazky
Výstavba zberného dvora. Detailný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená a to na mieste a v čase a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 13:00. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese info@ledas.sk. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 949761500), odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu: info@ledas.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky a Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať práce po ukončení a odovzdaní diela. 3. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Zmluva nadobúda účinnosť nadobúda po splnení odkladacej podmienky spočívajúcej v nadobudnutí účinnosti zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku na realizáciu diela uzatvorenú medzi objednávateľom a príslušným riadiacim orgánom a zároveň po schválení tejto Zmluvy príslušným riadiacim orgánom v rámci administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 6. V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou. 7. Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod (ďalej aj "RKUV") zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 7, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 102 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2016Š1
Oznámenia detailne
[2016Š1] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016Š1
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
401387
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
102