401608 - Komplexný interoperabilný systém ŽSR
Detaily
ID zákazky
401608
Názov
Komplexný interoperabilný systém ŽSR
Referenčné číslo
12835/2018/O220
ID obstarávateľa
2583
Hlavný kód CPV
72200000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
13 353 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 2. 2019 08:30
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:13
Kontaktný telefón
--
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
IČO
31364501
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Marek Hlavatý
Kontaktný email
 hlavaty.marekzsr.sk
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie Komplexného interoperabilného systému ŽSR (ďalej len "predmet zákazky", "predmet plnenia" alebo "Dielo") pozostávajúce z nasledujúcich častí: a) dodanie Detailnej funkčnej špecifikácie, vývoj, implementačné práce, testovanie, školenie, záručné služby pre moduly, ktoré sú súčasťou funkčných celkov TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát, Manažment operatívneho riadenia a Informovanosť, b) dodanie IT infraštruktúry a systémového SW (všetok softvér, t. j. nie len systémový softvér, sa ďalej označuje ako "SW") pre funkčné celky TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát a Informovanosť. Súčasťou dodávky bude odovzdanie dodacích listov k príslušnému dodaniu hardvéru (ďalej len "HW"), technickej a prevádzkovej dokumentácie. V súlade s obchodnými podmienkami verejného obstarávateľa uvedenými v zmluve o dielo (ďalej len "ZoD") je v rámci požadovanej IT infraštruktúry zahrnutá jej inštalácia, integrácia, nastavenie parametrov užívateľského rozhrania a uvedenie do prevádzky na testovacom pracovisku i produkčnom prostredí, školenie pre správcov systému a záručné služby, c) poskytnutie IT služieb a TSI Consultingu (body 9.1. a 9.2. časti C kapitoly B súťažných podkladov), čo zahŕňa: - zabezpečenie podporných služieb pre celý Komplexný interoperabilný systém (ďalej aj "KIS"), - integrácia celého KIS do existujúcej architektúry ŽSR ako aj integrácia všetkých modulov v rámci KIS, - návrh a implementácia integračného rozhrania a väzieb KIS, - návrh komunikačnú a IT architektúry, - testovanie integračných väzieb medzi jednotlivými modulmi a zabezpečenie integrácie na tretie strany. Súčasťou tejto integrácie bude dohľad nad overovacím testovaním (overovacia prevádzka) dátovej výmeny pomocou CI (aj bez LI CI) s dopravcami a zahraničnými MI, - konzultačná a metodická podpora vo fáze implementácie, návrh monitoringu, zálohovania dát, - poradenstvo pre ŽSR architektonickou kanceláriou v rámci konzultačnej a metodickej podpory, - poradenstvo v oblasti legislatívy EÚ/ES v procese implementácie TSI TAF/TAP požiadaviek, - monitorovanie aktuálneho vývoja a zmien v oblasti legislatívy EU d) poskytnutie Projektového manažmentu, čo zahŕňa: - vytvorenie Implementačného plánu projektu - spracovanie a odovzdanie Hodnotiacich správ dielčich implementácií počas celej realizácie KIS a projektového reportingu a spracovanie Záverečnej hodnotiacej správy. Predmet zákazky musí zabezpečiť dodanie nových modulov, úpravu a rozšírenie programového vybavenia a infraštruktúry informačných technológií verejného obstarávateľa, vybudovanie rozhraní, poskytnutie služieb a dodanie iných výstupov v zmysle ZoD za účelom splnenia povinností, ktoré pre verejného obstarávateľa vyplývajú z Nariadenia Komisie EÚ číslo 1305/2014 z 11.12.2014 (TSI TAF) a Nariadenia Komisie EÚ číslo 454/2011 z 5.5.2011 (TSI TAP) v platnom znení. Po riadnom vykonaní Diela v zmysle ZoD by mala byť najmä zabezpečená interoperabilná komunikácia medzi manažérmi infraštruktúry a železničnými podnikmi, poskytnutá softvérová podpora na dosiahnutie prevádzkovej interoperability pre objednanie vlakovej trasy, prípravy a jazdy vlaku, informovanie cestujúcich a skvalitnenie poskytovania informácií pre zákazníkov.
Informácie o otváraní ponúk
1. Uchádzači nie sú oprávnení zúčastniť sa na otváraní častí ponúk, označených ako "Ostatné". 2. Uchádzači sa môžu zúčastniť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá". Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 2 ZoVO.
Doplňujúce informácie
1) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, uchádzačmi bude prebiehať iba v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku a plne elektronickou formou komunikácie prostredníctvom funkcionality informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 2) Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Prípadné vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti budú dostupné v mieste zverejnenia súťažných podkladov. 3) Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Dátum odoslania = dátum doručenia. 4) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním. V prípade ak uchádzač predložil ponuku s kódovaním a šifrovaním je zodpovedný za možnosť sprístupnenia jeho ponuky. 5) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz Európskej centrálnej banky, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 6) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED), tvorí Prílohu č. 8 súťažných podkladov a zároveň je prístupný (bez predvyplnených údajov v Časti I) na stránke https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europskydokument-preverejne- obstaravanie-553.html. V takom prípade vždy vyplní časti I až III a VI JED. Uchádzač v časti IV JED môže vyplniť len oddiel alfa bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby/osôb, JED predloží za svoju osobu a za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. 7) Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom akúkoľvek dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8) Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy do 110 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 4 ZVO. V tejto lehote je zohľadnené preverenie zápisu v registri partnerov verejného sektora, predloženie dokladov, predloženie dokumentácie na kontrolu ÚVO a riadiacemu orgánu a ďalšie činnosti. 9) Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy požadovať doklady uvedené v bode 27.3. kapitoly A. súťažných podkladov a zoznam subdodávateľov, ktorí sú úspešnému uchádzačovi známi v čase predloženia zoznamu. 10) V bode II.2.7) je uvedená doba 36 mesiacov. Táto doba nie je odo dňa uzavretia ZoD, ale odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. 11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 13 353 000,00 EUR Počítačové podporné služby
Položky detailne
[1]
  13 353 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania všetkých hmotných výstupov s výnimkou HW je: Železničné telekomunikácie Bratislava, Kováčska 3, 832 06 Bratislava. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
13 353 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401608
Názov položky
--
Kód CPV
72610000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové podporné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 2 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 12835/2018/O220
2020 153 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 12835/2018/O220
2021 186 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 12835/2018/O220
2023 193 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 12835/2018/O220
Oznámenia detailne
[12835/2018/O220] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
12835/2018/O220
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
401608
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
2
[12835/2018/O220] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
12835/2018/O220
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
401608
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
153
[12835/2018/O220] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
12835/2018/O220
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 8. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
401608
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
186
[12835/2018/O220] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
12835/2018/O220
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 10. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
401608
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
193