401864 - Prestavba očného – krčného pavilónu – II. etapa Očné oddelenie vrátane jednodňovej chirurgie LNsP MUDr. I. Stodolu L.M.
Detaily
ID zákazky
401864
Názov
Prestavba očného – krčného pavilónu – II. etapa Očné oddelenie vrátane jednodňovej chirurgie LNsP MUDr. I. Stodolu L.M.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
909 036,30
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 7. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:34
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Katarína Hreusová
Kontaktný email
 obstaravaniezilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032111 / 415032410
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy, ktoré sa budú realizovať v priestoroch budovy vedľa starého vstupu do nemocnice, v súčasnosti využívaného ako vstup do areálu pre peších. V I.etape rekonštrukcie budovy bývalého oddelenia HTO a ORL boli zrealizované práce spojené s úpravou vnútorných priestorov z nich časť sa v súčasnosti využíva ako verejná lekáreň, čiastočné zateplenie obvodového plášťa, nové pripojenie objektu na kanalizáciu, čiastočné stavebné úpravy na I. NP. II. etapa prestavby budovy počíta s vytvorením priestorov pre jednodňovú očnú chirurgiu na II. NP a stavebné úpravy dotýkajúce sa II. NP. Jedná sa o komplexnú dispozičnú zmenu II. NP, vrátane nových rozvodov vody, kanalizácie, elektroinštalácie, kúrenia ale aj medicinálnych plynov vrátane všetkých povrchových úprav. Do budovy bude vytvorený nový hlavný vstup na strane od budovy riaditeľstva, vrátane prístupu pre imobilných na strane budovy od hlavnej cesty bude zrealizovaná prístavba pre lôžkový výťah a strojovňu VZT a mediciálnych plynov. Bude riešené zateplenie strešnej konštrukcie a vybudovanie novej strešnej krytiny. V rámci stavby bude dodávka a montáž vzduchotechniky a klimatizácie pre ambulancie a operačné sály a dodávka a montáž technológie lôžkového výťahu. V objeme prác bude realizované aj dokončenie rekonštrukcie I. NP. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie listinných ponúk časti OSTATNÉ je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuka nebola zo súťaže vylúčená. Ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) (PDF - 4,5 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO. 2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní nasledovne: 2.1 Elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu: -poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.evo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe, -poskytnutie vysvetlení súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie požiadali, -doplnenie informácií, uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, ak je to nevyhnutné, -predkladanie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, -odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk označených ako KRITÉRIÁ, -odoslanie žiadosti o vysvetlenie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, doručenie vysvetlenia časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk; 2.2 Listinnou/písomnou formou prostredníctvom pošty, faxom, osobne, alebo ich kombináciou. Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak: -predkladanie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ uchádzačmi, vrátane určených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, -odoslanie odpovede v prípade uplatnenia revíznych postupov -odoslanie informácie o výsledku -v prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch. 2.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). 2.4 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 4. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 25 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš, Palúčanská 25, 031 23 Liptovský Mikuláš
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
401864
Názov položky
--
Kód CPV
45215140-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 121 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania SP/LNsP-L.M.
2016 242 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 10151 - WYP
2017 184 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 16643-IPP
2017 247 Informácie o výsledku verejného obstarávania Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody 10151-WYP
Oznámenia detailne
[SP/LNsP-L.M.] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP/LNsP-L.M.
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
401864
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
121
[10151 - WYP] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10151 - WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 12. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
401864
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
242
[16643-IPP] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
16643-IPP
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
401864
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
184
[10151-WYP] Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10151-WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
DO
ID zákazky
401864
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
247