402195 - Rekonštrukcia internátu
Detaily
ID zákazky
402195
Názov
Rekonštrukcia internátu
Referenčné číslo
PL1/2016/32179
ID obstarávateľa
1285
Hlavný kód CPV
45212412-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
199 951,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 8. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:38
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím
IČO
00603457
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Vlastimír Hulvan
Kontaktný email
 vlasto.hulvaniprba.sk
Kontaktný telefón
 +421 254131883
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce ktorými sa zrealizuje prestavba hygienických buniek s predsieňami, s dôrazom na úpravy časti hygienických buniek pre vozičkárov na úrovni jednotlivých podlaží v rámci objektu ubytovacieho zariadenia Inštitútu pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím. Prístavba vrátnice a rekonštrukcia vstupu do budovy a jedáleň. Podrobný rozsah prác je špecifikovaný v projektovej dokumentácii a vo výkazoch výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie a vyhodnocovanie časti ponuky, označenej ako Ostatné prostredníctvom systému EVOSERVIS je neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako Kritéria sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, ktorých ponuka nebola vylúčená a ktorým verejný obstarávateľ zaslal oznámenie o otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá.
Doplňujúce informácie
1. Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Evoservis. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese https://www.evoservis.sk/mpsvrsr-ipr/ prípadne na www.evoservis.sk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Záujemca/uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"). V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie zákazky v zmysle súťažných podkladov. 3.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Ak sa v procese predkladania ponúk vyskytne v systéme EVOSERVIS objektívna príčina, ktorá neumožní elektronicky predložiť ponuku, verejný obstarávateľ pre tento účel bude akceptovať predloženie písomnej ponuky, ktorú následne vloží do systému EVOSERVIS. 4.Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 5.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v súlade s ustanovením § 39 zákona. 6. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti prostredníctvom systému EVOSERVIS. 7. Skupina dodávateľov sa riadi § 37 zákona. 8. Verejný obstarávateľ uverejňuje dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky na internetovej stránke https://www.evoservis.sk/mpsvrsr-ipr/ a súčasne v Profile zriadenom na internetovej stránke úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1285). 9. Záujemcovia môžu písomne požiadať o vysvetlenie podmienok účasti alebo súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ považuje za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky do 7 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Záujemca zašle svoje otázky prostredníctvom komunikačného rozhrania EVOSERVIS. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku viazanosti ponuky vo výške 5 000 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky Stavba si vyžaduje špeciálny pracovný režim vzhľadom na práce realizované za plnej prevádzky internátu. Časť prác je možné realizovať len počas letných prázdnin (júl august 2017). Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stavebné práce na objektoch stredných škôl
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Inštitút pre pracovnú rehabilitáciu občanov so zdravotným postihnutím, Mokrohájska 1, 842 40 Bratislava 4
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
402195
Názov položky
--
Kód CPV
45214220-8
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch stredných škôl
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 138 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk PL1/2016/32179
Oznámenia detailne
[PL1/2016/32179] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PL1/2016/32179
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 7. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
402195
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
138