402286 - MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy
Detaily
ID zákazky
402286
Názov
MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy
Referenčné číslo
UP-VO/2016/34871
ID obstarávateľa
4695
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
132 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 8. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:38
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Trenčín
IČO
00312037
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslav Sádecký, tel.: +421 902 911 026, e-mail: miroslav.sadecky@trencin.sk - za opis predmetu zákazky , Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za verejné obstarávanie
Kontaktný email
 jana.molnarovatrencin.sk
Kontaktný telefón
 +421 326504220
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy, v rámci ktorej sa uskutoční: - Demontáž pôvodnej klampiarskej konštrukcie - Odstránenie pôvodných strešných vrstiev na hornú hranu betónovej zálievky, bez zásahu do nosných vrstiev strechy - Očistenie a vyspravenie povrchu. - Napenetrovanie povrchu asfaltovou penetračnou emulziou aplikovanou celoplošne. - Položenie parozábrany vo forme asfaltového pásu s Al vložkou, natavenie celoplošne min.4mm - Lepenie tepelno izolačných dosiek z EPS 150S vo dvoch vrstvách, pracovne lepené k podkladu aj vzájomne - Vyspádovanie strechy tepelno-izolačnými doskami z EPS 150S, pracovne lepené k podkladu, vyspádovanie s 1,5% spádom smerom von k strešným žľabom. - Osadenie nového žľabu na hákoch (háky po 1500 mm), zvody a atikové plechy. - Nahradenie bočného tatranského obkladu tepelnou izoláciou hrúbky 50mm a následné omietnutie tenko-vrstvou omietkou. Nahradenie stropného podhľadu FEAL, tepelnou izoláciou hrúbky 100mm omietnuté tenko-vrstvou omietkou. Pri navrhovaných udržiavacích prácach - výmena strešnej krytiny a povrchu plochej strechy nebude zasiahnuté do nosného konštrukčného systému objektu (baums) a rovnako do nosnej konštrukcie strechy. Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: MŠ Stromová - Rekonštrukcia strechy, spracoval: BYTOP, s.r.o. Opatovská 246/103, 911 01 Trenčín z 05/2016 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Informácie o otváraní ponúk
Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude umožnená účasť uchádzačov. Pri otváraní obálok označených ako Kritériá podľa ustanovenia § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, nakoľko je otváranie ponúk podľa neverejné.
Doplňujúce informácie
1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- € (slovom: dvetisíc Eur). 2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak). 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4. Vzhľadom k prednastaveniu formuláru uvádzame na tomto mieste Doplňujúce predmety - CPV: 45214100-1, 45261910-6, 45261410-1 5. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 6. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v dňoch od uzavretia zmluvy. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne: Odovzdanie staveniska:Najneskôr do 2 dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác: v lehote do 45 dní po dni odovzdania staveniska. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, v ktorom bude táto zmluva zverejnená v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka. 8. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese: https://trencin.proebiz.com Kontakt na admin. e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041 829. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platba bude realizovaná bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy (vrátane napr. dopravy do miesta dodania, náklady na vybudovanie a prevádzkovanie staveniska, náklady na všetky dodávky materiálov a pod.) Zhotoviteľ (t. z. úspešný uchádzač) bude predmet zákazky fakturovať až po riadnom zhotovení celého diela (t. z. až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov). Faktúru vystaví a doručí uchádzač verejnému obstarávateľovi do 15 dní po riadnom a úplnom dodaní celého predmetu tejto zákazky (dielo sa bude považovať za riadne a úplne dodané až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov). Podkladom pre vystavenie faktúry bude súpis skutočne uskutočnených prác a príp. dodaných tovarov potvrdený oprávneným zástupcom objednávateľa (verejného obstarávateľa), prípadne stavebným dozorom objednávateľa (verejného obstarávateľa). 10. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy (Lehota na predkladanie ponúk). Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom mieste uvedenom v tomto oznámení - na adrese: Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskytovanie podkladov - ktorou je Ing. Jana Molnárová.Úradné hodiny verejného obstarávateľa, počas ktorých je prítomná osoba zodpovedná za vysvetľovanie podkladov pre potreby tejto súťaže: Pracovné dni: 08,00 14,00 hod. Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť reálne doručená (stačí aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.).
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 139 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE UP-VO/2016/34871
Oznámenia detailne
[UP-VO/2016/34871] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2016/34871
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 7. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
402286
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
139