402411 - Zateplenie budovy a výmena výplňových otvorov v budove ZŠ a MŠ
Detaily
ID zákazky
402411
Názov
Zateplenie budovy a výmena výplňových otvorov v budove ZŠ a MŠ
Referenčné číslo
2016/07/02
ID obstarávateľa
4621
Hlavný kód CPV
45214200-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
99 700,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 8. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:40
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Tesáre
IČO
00311146
Mesto
Tesáre
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Gráčik
Kontaktný email
 vo.pg.togmail.com
Kontaktný telefón
 +421 918492292
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na budove ZŠ a MŠ v Tesároch: - výmena drevených okien za plastové - výmena vstupných dverí - zateplenie obvodových stien, na základe projektovej dokumentácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia. Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá"bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ v súčasnosti nemá zabezpečené financovanie predmetnej zákazky. Podmienkou plnenia je získanie nenávratných finančných prostriedkov z Environmentálneho fondu. 2. V prípade nezískania nenávratných finančných prostriedkov uvedených v bode 1. si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, príp. zmluva bude bez akýchkoľvek nárokov a kompenzácií ukončená. 3. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Ing. Peter Gráčik, Krátka 4204/12, 955 01 Topoľčany. 4. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. 5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §187 ods. 8 zákona verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme. 7. Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov určený predpokladanou hodnotou zákazky (99 700,00 bez DPH), t.j. vo výške 119 640,00 Eur s DPH. 8. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov podľa bodu 7., ponuka s takouto cenou nebude zodpovedať iným požiadavkám verejného obstarávateľa ako sú požiadavky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neprijateľnú. 9.Z dôvodu, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, bude úspešný uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. 10. Lehota na dodanie predmetu zákazky bude max. do 3 mesiacov od odovzdania staveniska. Splnenie tejto požiadavky verejného obstarávateľa formou Prehlásenia uchádzača o dodržaní tejto lehoty, spolu s Harmonogramom prác s predpokladanými časmi prislúchajúcimi tejto lehote, budú predložené v ponuke ako náležitosti ponuky. 11. Zmluva o dielo nadobúda platnosť dňom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po podpísaní zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (ďalej aj ako NFP) a zároveň po schválení dokumentácie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP a zároveň v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa. V prípade neschválenia NFP, resp. postupu verejného obstarávania je objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. 12. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 148 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2016/07/02
Oznámenia detailne
[2016/07/02] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/07/02
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 8. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
402411
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
148