402493 - Revízie elektroinštalácie a bleskozvodov v budovách NsP
Detaily
ID zákazky
402493
Názov
Revízie elektroinštalácie a bleskozvodov v budovách NsP
Referenčné číslo
1/2016-PZ-služby
ID obstarávateľa
1355
Hlavný kód CPV
71314100-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
68 200,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 8. 2016 15:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:40
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
IČO
00610411
Mesto
Považská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Daniela Máčková
Kontaktný email
 mackovanemocnicapb.sk
Kontaktný telefón
 +421 424326733
Rozširujúce info
Popis zákazky
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrickej inštalácie a bleskozvodov budov NsP Považská Bystrica v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a Vyhlášky č. 124/2006 Z.z. a STN 33 1500, STN 33 1600 , STN 33 1610 a STN EN 60204-1 (33 2200).
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie § 54 ZVO (elektronická aukcia) neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta dodania predmetu, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky, dostanú informácie u kontaktnej osoby : Mgr.Ján Fusko, na telefónnom čísle: 421 901 918 716. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch v čase od 08.00 do 14:00 hod. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov uvedie záujemca vo svojej žiadosti. V žiadosti súčasne uvedie kontaktnú osobu a kontaktnú elektronickú adresu. Ak ponuku predkladá skupina/združenie, vyžaduje sa na obálke, v ktorej sa ponuka predkladá, uvedenie všetkých členov skupiny/združenia. Verejný obstarávateľ na svojom profile, zriadenom úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len Súťažné podklady, ale aj všetky prípadne otázky a odpovede na vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi do stanoveného termínu. Verejný obstarávateľ odporúča potencionálnym záujemcom / uchádzačom/účastníkom sledovať profil verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.: http://www.uvo.gov.sk/profily. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávanie sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v časti ponuky označenej ako "OSTATNÉ." Verejný obstarávateľ podľa § 41 zákona vyžaduje, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona obstarávaní a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. Uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny dodávateľov), jeho subdodávatelia, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej zmluve a súčasne aj osoby podľa § 33 ods. 2 zákona, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musia mať v čase uzatvorenia zmluvy v súlade s § 56 ods. 2, 3, 16, 17 a 18 zákona zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 149 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2016-PZ-služby
Oznámenia detailne
[1/2016-PZ-služby] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016-PZ-služby
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 8. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
402493
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
149