402578 - Oprava strechy – krovu a výmena krytiny Kaštieľ Malinovo
Detaily
ID zákazky
402578
Názov
Oprava strechy – krovu a výmena krytiny Kaštieľ Malinovo
Referenčné číslo
1/2016
ID obstarávateľa
862
Hlavný kód CPV
45212314-0
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
221 132,74
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 9. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:41
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Malokarpatské múzeum v Pezinku
IČO
00350095
Mesto
Pezinok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Martin Hrubala, PhD.
Kontaktný email
 muzeumpezinokmuzeumpezinok.sk
Kontaktný telefón
 +421 336413347
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia oprava strechy, výmena strešnej krytiny, výmena poškodených prvkov drevenej konštrukcie strechy a následné ošetrenie tesárskych konštrukcii povrchovou protihnilobnou a protiplesňovou impregnáciou v Kaštieli Malinovo, ktorý je vedený pod č. 452/1 v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok a je v správe Malokarpatského múzea v Pezinku, M. R. Štefánika 4, 902 01 Pezinok.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 ZVO a spôsobom podľa § 52 ods. 3 ZVO. Na otváraní časti ponúk Kritériá bude umožnená účasť uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom minimálne päť pracovných dní vopred.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sú zverejnené na Profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/862 .Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode A.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h. 2.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 23.8.2016 , aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 3.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky . 5.Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 6.Pri prepočte inej meny na menu EUR sa použije kurz ECB platný v deň odoslania výzvy na predkladania ponúk do vestníka verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a aj v mene EUR. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, subdodávateľmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 8. Úspešný uchádzač na žiadosť verejného obstarávateľa zloží na bankový účet peňažnú zábezpeku vo výške 15 % z ceny diela vrátane DPH. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa bodu III.1.2) využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia alebo technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.