402607 - Chodník ul. Trenčianska
Detaily
ID zákazky
402607
Názov
Chodník ul. Trenčianska
Referenčné číslo
3543/2016
ID obstarávateľa
5115
Hlavný kód CPV
45233161-5
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
149 010,78
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 9. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:41
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Beluša
IČO
00317063
Mesto
Beluša
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Soňa Kováčiková
Kontaktný email
 pravnikbelusa.sk
Kontaktný telefón
 +421 903216566
Rozširujúce info
Popis zákazky
Výstavba chodníka na ul. Trenčianskej v Beluši, k.ú. Beluša.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe zverejnené na Profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5115. 2.Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby pravnik@belusa.sk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2016, zo dňa DD.MM.2016, značka ............ - WYP, s názvom: " Chodník ul. Trenčianska " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2016 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. 3.Súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Obecný úrad v Beluši, Farská 1045/6, 018 61 Beluša, emailom na adresu: pravnik@belusa.sk alebo osobne na podateľňu Obecného úradu v Beluši, Farská 1045/6, 018 61 Beluša. Podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou, alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v prac. dňoch v čase od 8.30 -11.00 a 11.30 - 15.00 hod., v piatok vždy do 14.00 hodiny po vopred dohodnutom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Písomná žiadosť musí obsahovať: názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla/miesta podnikania, adresu zaslania podkladov, IČO, kontaktnú osobu (meno, emailový a telefonický kontakt. Ostatné údaje a informácie týkajúce sa tohto postupu zadávania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky .
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 217 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 4155/2016
Oznámenia detailne
[4155/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
4155/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 11. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
402607
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
217