402913 - Zber a preprava komunálneho odpadu v obci Kráľov Brod
Detaily
ID zákazky
402913
Názov
Zber a preprava komunálneho odpadu v obci Kráľov Brod
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4240
Hlavný kód CPV
90511000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
57 259,29
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 9. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:44
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kráľov Brod
IČO
00306053
Mesto
Kráľov Brod
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Pavel Racsko
Kontaktný email
 lacibuslaci.sk
Kontaktný telefón
 +421 317780364
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zberom a prepravou komunálneho odpadu, v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmesový komunálny odpad - kategória 20 03 01 a drobný stavebný odpad - kategória 20 03 08 bude uložený na skládke STKO N-14 Neded.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 12:00. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese laci@buslaci.sk Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( +421 317780335). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu , aby poslali na emailovú adresu laci@buslaci.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf . Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt /záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod (ďalej aj "RKUV") zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 7, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a podľa § 34 ods. 3 ZVO ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti nemajú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. 7. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v RKUV sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 205 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 1/10/2016
2016 170 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2/8/2016
Oznámenia detailne
[1/10/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/10/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 10. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
402913
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
205
[2/8/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/8/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 9. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
402913
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
170