402984 - "Rekonštrukcia telocvične" (skrátený názov)
Detaily
ID zákazky
402984
Názov
"Rekonštrukcia telocvične" (skrátený názov)
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
77 453,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 9. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:45
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 petra.talarovicovaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vytvorenie nových priestorov šatní pre študentov / chlapci a dievčatá / + zriadenie šatne pre hosťujúce družstvo pri turnajoch, resp. šatňu pre skupinu študentov cvičiacich v malej telocvični. Zároveň sa zriadi 1 ks WC pre sprievodné osoby / doteraz tieto navštevovali WC v šatni podľa pohlavia/ a zrepasujú sa sociálne zariadenia v kabinetoch a podlahové krytiny v malej telocvični a náraďovni.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" bude neverejné. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku, neboli vylúčení alebo neboli vylúčené ponuky a bolo im doručené oznámenie o otváraní tejto časti ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tejto výzvy. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 1.1. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 4. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 5. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností. 6. Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V deň predkladania ponúk bude na kontaktnom mieste umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:45 hod. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 2 300 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. 8. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk)
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stavebné práce
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Gymnázium Partizánske, Komenského 1074/2, 958 01 Partizánske
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
402984
Názov položky
--
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 173 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 10
Oznámenia detailne
[10] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 9. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
402984
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
173