403000 - Piešťany rekonštrukcia miestnych komunikácii - Trieda A. Hlinku
Detaily
ID zákazky
403000
Názov
Piešťany rekonštrukcia miestnych komunikácii - Trieda A. Hlinku
Referenčné číslo
PN 6/2016
ID obstarávateľa
6581
Hlavný kód CPV
45233223-8
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
354 523,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 10. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:45
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Piešťany
IČO
00612031
Mesto
Piešťany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Mária Vermešová
Kontaktný email
 maria.vermesovapiestany.sk
Kontaktný telefón
 +421 048005078
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je rekonštrukcia vozoviek na Triede A. Hlinku Piešťany
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie obálok s ponukami uchádzačov v časti "Ostatné" je neverejné bez účasti zástupcov uchádzačov. Otváranie obálok s ponukami uchádzačov v časti "Kritéria" je verejné a môžu sa ho zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky. Bližšie budú podmienky otvárania obálok v tejto časti uvedené v Súťažných podkladoch, resp. v oznámení o otváraní obálok v časti "kritériá"
Doplňujúce informácie
1 Verejný obstarávateľ bude zasielať Súťažné podklady iba na základe žiadosti doručenej iba elektronicky na e-mailovú adresu: maria.vermesova@piestany.sk . 2. Súťažné podklady budú taktiež zaslané na zverejnenie Úradu pre verejné obstarávanie do profilu verejného obstarávateľa. 3. Súťažné podklady a všetka dokumentácia bude zaslaná záujemcom elektronicky na ich e-mailovú adresu. 4. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej len " JED"). Z predmetného dokumentu predloženého hospodárskym subjektom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 Výzvy na predkladanie ponúk. 5. Ponuku uchádzač predloží osobne alebo poštou, resp. kuriérom na adresu verejného obstarávateľa. 6. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie platnej poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú jeho činnosťou, pričom poistná zmluva musí byť v minimálnej hodnote rovnajúcej sa cene uvedenej v jeho ponuke aj s DPH. Uchádzač predloží vyššie uvedenú zmluvu pred uzavretím zmluvy. 7. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov aby zabezpečili svoju ponuku zábezpekou. Verejný obstarávateľ určuje zábezpeku vo výške 10 600,00 EUR. Bližšie je spôsob zloženia zábezpeky uvedený v Súťažných podkladoch.