Mgr. Michaela Dobrovodská, Visions Consulting, s. r. o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktný email
dobrovodskavisions.cc
Kontaktný telefón
+421 907745169
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uzatvorenie rámcovej dohody s 3 dodávateľmi stavebných prác, ktorí budú počas platnosti rámcovej dohody vykonávať stavebné práce v obci Zavar, plánované na obdobie najbližších 48 mesiacov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie ponúk časti "Kritériá" sa uskutoční v zmysle § 52 zákona o verejnom obstarávaní a bude na ňom umožnená
účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v tejto Výzve v časti I.1) Názov, adresy a kontaktné miesta, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu.
Vzor registračného textu:
V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2016, zo dňa DD.MM.2016, pod značkou ............, s názvom: "Názov zákazky" Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2016 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Zároveň Vás žiadame o zaslanie Výkazov výmer a Zmluvy o dielo v elektronickej verzii, pre účely vyhotovenia ponuky.
Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.
Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na
kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie
súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne),
obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho
zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.
Verejný obstarávateľ odporúča využiť vyššie uvedený postup z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať
identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných
informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že záujemca
získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby alebo si ich prevezme v elektronickej podobe z profilu
verejného obstarávateľa bez zaslania registračného textu koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.