403368 - Nová sušiareň reziva
Detaily
ID zákazky
403368
Názov
Nová sušiareň reziva
Referenčné číslo
OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3
ID obstarávateľa
18151
Hlavný kód CPV
42991400-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
61 770,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 1. 2017 11:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
MARUNA, s.r.o.
IČO
45401322
Mesto
Terchová
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ladislav Maruna
Kontaktný email
 obchodmaruna-terchova.sk
Kontaktný telefón
 +421 948067786
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka tovaru a súvisiacich služieb kúpa novej sušiarne reziva a jej inštalácia. Súčasťou predmetu zákazky musí byť i vybudovanie kompletného riadiaceho strediska pre sušiareň, t.j. vybavenie pracoviska verejného obstarávateľa PC hardvérom a nainštalovaným softvérom potrebným na prevádzku sušiarne, vrátane prednastavenia programov pre sušenie v členení podľa druhov drevín, hrúbky dreva, vstupnej a výstupnej vlhkosti. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Miesto a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude oznámené uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk označených ako Kritériá bude aspoň päť pracovných dní.
Doplňujúce informácie
1. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 ZVO: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti vzhľadom na komplexnosť a vzájomnú previazanosť celého predmetu zákazky. Predmet zákazky si vyžaduje komplexné, navzájom prepojené a logicky a funkčne previazané riešenie. Rozdelenie zákazky medzi jednotlivých dodávateľov by mohlo viesť k dodávke funkčne nekompatibilného riešenia. Rozdelenie zákazky na časti by bolo samoúčelné a verejnému obstarávateľovi by spôsobilo problémy pri zabezpečení komplexnosti poskytovaného riešenia, ako aj pri kontrole kvality plnenia a pri prípadnom uplatňovaní záručných podmienok. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady výlučne elektronicky. Súťažné podklady s prílohami, odpovede na prípadné vysvetlenia, prípadne opravy súťažných podkladov budú záujemcom v elektronickej podobe k dispozícii na profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 148 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile až do termínu na predkladanie ponúk, vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18151. Na základe vyššie uvedeného verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 3. Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v lehote 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej žiadosti na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 4. Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude v súlade s ust. § 52 ods. 2 a 3 ZVO oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, predložením dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto vyhlásenou zákazkou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. V bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky sa pod pojmom "od zadania zákazky" rozumie počet kalendárnych dní od doručenia písomnej objednávky Objednávateľa Zhotoviteľovi. 7. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom po podpise zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku k projektu a zároveň po schválení dokumentácie realizovaného verejného obstarávania zo strany príslušného RO/SORO.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 191 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3
2017 248 Informácie o výsledku verejného obstarávania informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3
Oznámenia detailne
[OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 10. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
403368
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
191
[OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3] informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02_položka 3
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
ID zákazky
403368
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
248