403599 - Výrobné automatizované pracovisko brúsenia vonkajších krúžkov ložísk
Detaily
ID zákazky
403599
Názov
Výrobné automatizované pracovisko brúsenia vonkajších krúžkov ložísk
Referenčné číslo
01/2016/WYT
ID obstarávateľa
18149
Hlavný kód CPV
42990000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
3 740 021,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 10. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
KINEX BEARINGS, a.s.
IČO
35962623
Mesto
Bytča
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jiří Frolka
Kontaktný email
 jiri.frolkakinexbearings.sk
Kontaktný telefón
 +421 415556202
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup výrobného automatizovaného pracoviska brúsenia vonkajších krúžkov ložísk. Zákazka nie je rozdelená na časti, nakoľko jednotlivé stroje v rámci automatizovaného pracoviska musia mať jednotný typ Riadiaceho systému z dôvodu kompatibility kontrolného zariadenia s jednotlivými obrábacími strojmi a zabezpečenia automatickej korekcie nastavenia spätnou väzbou. Stroje musia byť vybavené automatickými systémami nakladania a vykladania obrobkov. Stroje musia byť vzájomne spojené dopravníkom pre zabezpečenie transportu obrobkov medzi strojmi. Za kontrolným meracím zariadením musí byť umiestnený robot, ktorý vykladá krúžky z dopravníka do manipulačných paliet. Celkové rozmery pracoviska musia byť maximálne 32 x 8 metrov. Súčasťou dodania predmetu zákazky je doprava strojov a zariadení a ich inštalácia. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Dňa 25.10.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené osobou podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v bode III.1 tejto výzvy. V súlade s § 36 ods. 6 zákona môže osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 5. Osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 7. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. 8. Osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 9. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 9. 1 Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 3 740 021,00 EUR Rôzne špeciálne strojové zariadenia
Položky detailne
[1]
  3 740 021,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kukučínova 2346, Kysucké Nové Mesto.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
3 740 021,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
403599
Názov položky
--
Kód CPV
42990000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
13
Názov kritéria
--
CPV kód
Rôzne špeciálne strojové zariadenia