Predmetom zákazky je obstaranie komplexného informačného systému na riadenie výroby, logistiky, ekonomiky, reportingu a servisných činností potrebných pre riadenie chodu spoločnosti INFINITY Investment, s.r.o. Informačný systém musí patriť do kategórie najmodernejších komplexných systémov, kde sú v jednom produkte riešené všetky funkcionality, ktoré sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. Komplexný informačný systém musí byť riešený na báze tenkého klienta, čo znamená existenciu aj aplikačného servera.
Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Dňa 21.10. 2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 36 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. JED musí byť
podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a
samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako
Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto Výzvy ako originály alebo úradne overené kópie.
8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
10. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý,
vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
11. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
13. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
13.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené
osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Položky
P.č.
Názov položky
Predpokladana hodnota bez DPH
Mena
CPV kód
1
--
91 670,00
EUR
Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
Položky detailne
[1]
91 670,00
EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Stredné Slovensko, Banskobystrický kraj, okres Detva, Vígľaš, Priemyselný areál Vígľaš.