Zabezpečenie sťahovania a súvisiacich služieb bude pozostávať najmä z vypracovania plánu organizácie sťahovania (časový harmonogram, označenie vecí atď.), demontáže a následnej montáže kancelárskych stolov, regálov, balenia archívnej dokumentácie, prevoz kancelárskeho nábytku, chladničiek, mikrovlnných rúr, osobných počítačov, monitorov, serverov, tlačiarní a ostatnej elektrotechniky, bremien, všetkej dokumentácie a materiálu na sklade zo súčasných objektov verejného obstarávateľa do nového objektu verejného obstarávateľa, a tiež premiestňovanie kancelárskeho nábytku, výpočtovej techniky, dokumentácie a bremien v rámci nového objektu verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie baliaceho materiálu, ktorý bude pozostávať hlavne z kartónových krabíc, lepiacej pásky, bublinkovej fólie, etikiet a pod.
Bližšie informácie k opisu predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Doplňujúce informácie
1.Táto zákazka sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO"), ktorý je dostupný na adrese www.evo.gov.sk. Zákazka je zverejnená na portáli EVO pod číslom 63.01. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné na portáli EVO (www.evo.gov.sk) a v Profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/3971). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 2.Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť naskenovaný Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Ďalšie informácie a podrobnosti k JEDu sú uvedené v prílohe č. 6 k súťažným podkladom. 4. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať najneskôr v deň podpisu Zmluvy o poskytovaní sťahovacích služieb predloženie platnej poistnej zmluvy alebo poistného certifikátu v origináli alebo v úradne overenej fotokópii, ktorých predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone podnikateľskej činnosti tretej osobe s limitom poistného plnenia vo výške min. 150 000,00 EUR.
6. Vzhľadom na charakter poskytovanej služby verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám úspešný uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač vykonal priamo sám činnosti súvisiace so sťahovaním a manipuláciou výpočtovej techniky, dokumentácie s citlivými a dôvernými informáciami a činnosti súvisiace s koordináciou sťahovania.
7. Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v bode 5.3 súťažných podkladov.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
195
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
1/P/2016
Oznámenia detailne
[1/P/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho