Predmetom zákazky je zrealizovanie komplexnej rekonštrukcie a modernizácie kuchyne pre Nemocnicu s poliklinikou v Považskej Bystrici, ktorá bude pozostávať z celkovej zmeny dispozičného riešenia kuchyne, výmeny a doplnenia technológie kuchyne, ako aj úpravy jestvujúcich priestorov vrátane povrchov. Pre navrhované zariadenia budú taktiež vybudované nové rozvody VZT, zdravotechnika, elektroinštalácia, zriadenie nového zdroja tepla a prípravy TÚV vrátane vykurovania.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" bude neverejné. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku, neboli vylúčení alebo neboli vylúčené ponuky a bolo im doručené oznámenie o otváraní tejto časti ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tejto výzvy. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa.
2.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.
3.Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
4.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.
5.Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu.
6.Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností.
7.Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V posledný deň predkladania ponúk bude na kontaktnom mieste umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:45 hod.
8.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 20 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
9.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk)