404456 - Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamestnancov Ministerstva financií SR v zariadení v správe verejného obstarávateľa
Detaily
ID zákazky
404456
Názov
Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamestnancov Ministerstva financií SR v zariadení v správe verejného obstarávateľa
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 375 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 1. 2017 09:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:57
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Hláčik
Kontaktný email
 lubos.hlacikmfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259584014
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb stravovania a doplnkového predaja v bufete v zmysle Prílohy č.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov. Uvedené služby pozostávajú z prípravy stravy a jej výdaja, z vykonávania doplnkového predaja v bufete a zo zabezpečenie občerstvenia, resp. stravovania s obsluhou pri rôznych akciách organizovaných verejným obstarávateľom. Všetky služby budú vykonávané v priestoroch verejného obstarávateľa na Štefanovičovej ul. č. 5, Bratislava.
Informácie o otváraní ponúk
Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
Doplňujúce informácie
1.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 15 000,- EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č.5, ktorá tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše. 3.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO a bodom 21 súťažných podkladov. 4.Trvanie rámcovej dohody: 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania jej finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 5.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štát. jazyka, to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štát. (slovenského) jazyka. 6.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. 7.Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov prednostne elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 8.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch. 9.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa na adrese:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/237. 10.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 11.Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom rámcovej dohody predložiť verejnému obstarávateľovi: - platné poistenie zodpovednosti za škody spôsobené podnikateľom vo výške minimálne 40 000,00 EUR po celú dobu plnenia zmluvy. Túto skutočnosť zároveň preukáže vždy za príslušné poistné obdobie počas platnosti zmluvy, - zoznam všetkých známych subdodávateľov v zmysle Prílohy č. 3 rámcovej dohody, Úspešný uchádzač sa zároveň zaväzuje podpísať Nájomnú zmluvu. Nájomná zmluva tvorí Prílohu č. 7 Súťažných podkladov. 12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Služby hromadného stravovania
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
404456
Názov položky
--
Kód CPV
55520000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby hromadného stravovania
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 231 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží MF/020018/2016-27
2017 58 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/020018/2016-27
2017 140 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží MF/005935/2017-27
2018 85 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/233
2017 207 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/005935/2017-27
2019 22 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 2016/233
Oznámenia detailne
[MF/020018/2016-27] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/020018/2016-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 11. 2016
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
404456
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
231
[MF/020018/2016-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/020018/2016-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 3. 2017
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
404456
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
58
[MF/005935/2017-27] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/005935/2017-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 7. 2017
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
404456
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
140
[2016/233] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/233
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 5. 2018
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
404456
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
85
[MF/005935/2017-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/005935/2017-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 10. 2017
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
404456
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
207
[2016/233] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/233
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 1. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
404456
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
22