Predmetom zákazky je vytvorenie informačného Systému FOV, prostredníctvom ktorého bude možné zabezpečiť
a realizovať proces vyplácania náhrad za nedostupné vklady v bankách a v pobočkách zahraničných bánk (ďalej len banka) podľa zákona NR SR č. 118/1996 Z. z. o ochrane vkladov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane vkladov), a to na základe generovania, prenosu a spracovania údajov o vkladateľoch v bankách a ich vkladoch a záväzkoch. Tento proces bude realizovaný pri bankách, v ktorých vklady sa stali nedostupnými a/alebo vo všetkých alebo vybraných bankách pri testovaní vyplácania náhrad v rámci stresového testovania systému ochrany vkladov na Slovensku podľa zákona o ochrane vkladov. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečenie technickej podpory a aktualizácie Systému FOV v prípade zmien zákona o ochrane vkladov počas 60 mesiacov od prevzatia Systému FOV verejným obstarávateľom.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie Časti ponúk Ostatné je neverejné.
Otváranie Častí ponúk Kritériá je verejné. Miesto a čas otvárania častí ponúk Kritériá bude
v súlade s § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámené uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa, kde sú verejne prístupné (http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/17902). Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov bude zasielať elektronickou formou prostredníctvom e-mailu editovateľnú formu súťažných podkladov vrátane príloh, nakoľko profil ÚVO neumožňuje zverejnenie týchto formátov. Na základe žiadosti bude subjekt zároveň zaevidovaný v zozname záujemcov a bude priamo oboznamovaný s prípadným vysvetľovaním a doplňovaním súťažných podkladov.
2. Pri komunikácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude postupovať v zmysle ustanovenia § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku, a to písomnou formou v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok (ďalej len pošta), elektronicky prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa alebo ich kombináciou pokiaľ v týchto súťažných podkladoch nie je ustanovené inak.
3. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú § 39 zákona o verejnom obstarávaní, vyhláška Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie(EÚ) 2016/7 z 5.1.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Formulár jednotného európskeho dokumentu je dostupný na webovom sídle Európskej únie a Úradu pre verejné obstarávanie (https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/request/ca/procedure, http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html). Manuál
k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf.
4. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba)sa preukáže na otváraní Častí ponúk Kritériá preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a originálom alebo úradne osvedčenou kópiou plnej moci na zastupovanie. Plnomocenstvo na zastupovanie musí byť podpísaná v súlade s dokladom o oprávnení podnikať (napr. výpis z obchodného registra).