Predmetom zákazky je zostavenie plánu dopravnej obslužnosti, t.j. rozsah dopravy spĺňajúcej plošne požiadavky dostupnosti lokalít mesta podľa zákona o cestnej doprave. Dopravnou obslužnosťou sa rozumie vytvorenie ponuky primeraného rozsahu dopravných služieb vo vnútroštátnej doprave na zabezpečenie pravidelnej dopravy v meste. Primeraným rozsahom sa rozumie počet spojov za deň, pravidelnosť jednotlivých spojov na jednotlivých autobusových linkách na uspokojenie dopytu verejnosti počas jednotlivých dní v týždni pri zohľadnení možností súbežných prepráv a prestupu, vzdialenosti k zástavkám, priepustnosti ciest v priebehu dňa, výbavy a kapacity vozidiel a cestovného pre vybrané skupiny cestujúcich. Pri zostavovaní plánu dopravnej obslužnosti objednávateľ berie do úvahy oprávnené požiadavky verejnosti, prevádzkové železničné a autobusové linky a ich prepravnú kapacitu a ďalšie kapacitné možnosti dopravcov, technický stav ciest na trase autobusových liniek, kapacitné možnosti súbežnej železničnej dopravy, hospodárnosť zabezpečovania prepravy a finančné možnosti verejného rozpočtu na úhradu za službu vo verejnom záujme. Cieľom je navrhnúť usporiadanie liniek a počty spojov v mestskej hromadnej doprave v koordinácií s trasovaním a počtom spojov na prímestských linkách verejnej osobnej dopravy a v koordinácií so železničnou osobnou dopravou. Oblastné alternatívy a požadované varianty sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1. Pre uchádzačov budú kontaktné osoby Ing. Lucia Rešetová, Iveta Krajčíková k dispozícií v pracovných dňoch pondelok, utorok, štvrtok v čase 07.00 - 15.30 hod., v stredu v čase 07.00 - 16.30 hod., v piatok v čase 07.00 - 13.15 hod., na adrese: Mestský úrad Prievidza, Námestie slobody 14, 971 01 Prievidza, tel. 046/5179713, mail: lucia.resetova@prievidza.sk; iveta.krajcikova@prievidza.sk .
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje všetkých uchádzačov.
4. Predložené ponuky sa uchádzačom nevracajú a uchádzači nemajú právo na úhradu nákladov spojených so spracovaním ponúk a s účasťou v tomto verejnom obstarávaní.
5. Táto súťaž sa uskutočňuje podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v týchto súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
6. Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní určuje pravidlá pre zmenu subdodávateľa počas plnenia zmluvy. V prípade zmeny subdodávateľa počas trvania zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, musí subdodávateľ, ktorého sa návrh na zmenu týka, spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je povinný verejnému obstarávateľovi najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu, v ktorom nastane zmena subdodávateľa, predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľovi, identifikačné údaje navrhovaného subdodávateľa a čestné vyhlásenie, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume podľa §56 ods. 16 zákona o verejnom obstarávaní.
7. Splnenie podmienky účasti možno preukázať Jednotným Európskym dokumentom (JED-om), resp. uchádzači môžu pri preukázaní splnenia podmienok účasti využiť aj kombináciu týchto možností, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §53 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
8. Uchádzač predkladá jednotný európsky dokument osobitne za nasledovné subjekty:
- seba (uchádzača)
- každého člena skupiny dodávateľov (osobitne);
- inú osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti;
9. Ak sa zúčastňuje/ú na postupe verejného obstarávania skupina/y hospodárskych subjektov skupina/y dodávateľov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED pre obstarávanie s informáciami požadovanými (v Častiach II. až IV.) pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
10. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno".
11. Dokumentácia k súťaži je dostupná v systéme ERANET na adrese https://prievidza.eranet.sk/tenders.
12.Elektronická komunikácia sa uskutočňuje výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET dostupného na https:// prievidza.eranet.sk (ďalej len ERANET). Z dôvodu elektronickej komunikácie verejný obstarávateľ od záujemcov/uchádzačov vyžaduje, aby sa zaregistrovali do systému na uvedenej adrese v sekcii "Registrácia dodávateľa".
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
235
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
8574/2016
Oznámenia detailne
[8574/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania