404554 - MODERNÁ TECHNOLOGICKÁ LINKA PIVOVARU
Detaily
ID zákazky
404554
Názov
MODERNÁ TECHNOLOGICKÁ LINKA PIVOVARU
Referenčné číslo
2/2016
ID obstarávateľa
18202
Hlavný kód CPV
42215000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
398 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 1. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:58
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
DAVLIN, s.r.o.
IČO
46969543
Mesto
Liptovský Hrádok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martina Kapitáňová
Kontaktný email
 kapitanova.matagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 911208631
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie jedného nového minipivovaru. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na e-mailovej adrese baricova@accelor.sk Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4. Kúpna cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry. 5.Výsledkom verejnej súťaže bude Kúpna zmluva s jedným hospodárskym subjektom. 6. Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom kúpy, prácami a poskytnutými službami a kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP poskytnúť oprávneným osobám (poskytovateľ a ním poverené osoby, Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané predchádzajúcimi orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ) všetku potrebnú súčinnosť. 7. Odôvodnenie povahy obstarávaného predmetu zákazky a nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým požadovaným príslušenstvom a mechanizmami je považovaný za ucelenú jednotnú konštrukciu s nezameniteľnými vzájomnými väzbami, súslednosťou a vyžadovaným postupom, pričom jej dodávka je požadovaná na kľúč. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie jednotlivých komponentov od rôznych dodávateľov by prinieslo celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celý inovatívny celok v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých dodávateľov súčinnosť a výkon popredajných, najmä záručných práv. Navyše, samotné súčasti logického celku musia byť bezpodmienečne vyrobené spolu za účelom stopercentnej funkčnosti. Rozhodnutie nerozdeliť zákazku na časti má i oporu v metodickom usmernení ÚVO č. 8115-5000/2016 zo dňa 17.5.2016, v zmysle ktorého úrad odporúča verejnému obstarávateľovi požadovaný predmet zákazky zadávať v rámci jedného postupu zadávania zákazky, ak jednotlivé požadované predmety plnenia svojimi charakteristikami a povahou nevyhnutne spolu súvisia. Predmet zákazky je jeden kompaktný celok, na ktorý sa požaduje jedna záruka. 8. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 398 000,00 EUR Zariadenia na priemyselnú prípravu alebo výrobu potravín alebo nápojov
Položky detailne
[1]
  398 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Belanská 580,033 01 Liptovský Hrádok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
398 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
404554
Názov položky
--
Kód CPV
42215000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
9
Názov kritéria
--
CPV kód
Zariadenia na priemyselnú prípravu alebo výrobu potravín alebo nápojov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 192 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 1/2021
Oznámenia detailne
[1/2021] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 8. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
404554
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
192