404567 - Zriadenie konsignačného skladu pre nákup náhradných dielov na autobusy IKARUS, IRISBUS, IVECO, KAROSA a SOLARIS
Detaily
ID zákazky
404567
Názov
Zriadenie konsignačného skladu pre nákup náhradných dielov na autobusy IKARUS, IRISBUS, IVECO, KAROSA a SOLARIS
Referenčné číslo
VS č. 66/2016
ID obstarávateľa
6484
Hlavný kód CPV
34320000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
3 052 969,95
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 1. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:58
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO
00492736
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Martin Garaj, PhD.
Kontaktný email
 verejne.obstaravaniedpb.sk
Kontaktný telefón
 +421 907956210
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je a)uzavretie zmluvy s úspešným uchádzačom v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača zriadiť si Konsignačný sklad, v priestoroch obstarávateľskej organizácie, s cieľom skladovania tovarov vo vlastníctve úspešného uchádzača a s úmyslom ďalšieho ich predaja obstarávateľskej organizácii v súlade s ďalšími ustanoveniami zmluvy. b)uzavretie rámcovej dohody s jedným účastníkom úspešným uchádzačom v súlade s ustanovením § 56 a § 99 zákona o verejnom obstarávaní, ktorej predmetom bude nákup náhradných dielov pre autobusy v rozsahu, ktorý je určený v súťažných podkladoch. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (vzor jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu č. 3 súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše. 2.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní a bodom 11 súťažných podkladov. 3.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. 5.Súťažné podklady si budú môcť záujemcovia stiahnuť, po registrácií, aj na: http://www.dpb.sk/o-podniku/verejne-informacie/verejne-obstaravanie/. 6.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch. 7.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile obstarávateľa na adrese:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6484. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Rôzne náhradné diely
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Predmet zákazky bude dodaný na miesto určené obstarávateľom (miesto dodania), ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy-skladový priestor pre zriadenie konsignačného skladu.
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
404567
Názov položky
--
Kód CPV
34913000-0
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Rôzne náhradné diely
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 235 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VS č. 66/2016
Oznámenia detailne
[VS č. 66/2016] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS č. 66/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 12. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
404567
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
235