Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1. Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8) zákona.
2. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady (ďalej len "SP") neobmedzene každému záujemcovi v profile VO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4138.
Napriek povinnostiam, ktoré si verejný obstarávateľ v zmysle zákona plní pri zverejňovaní dokumentov a informácií v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si prevzali "SP" stiahnutím z profilu, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu anna.kubinova@malacky.sk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí "SP" a ktorý bude zároveň obsahovať identifikačné údaje záujemcu (podľa bodu 3 - tretej vety).
3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti (doručenej v listinnej podobe poštou, osobne do podateľne verejného obstarávateľa, resp. e-mailom na adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa anna.kubinova@malacky.sk, ak jeho prílohou bude žiadosť o účasť vo formáte pdf, jpg a pod.)
poskytne "SP" v pdf formáte, vrátane vybraných častí "SP" v editovateľnom formáte, e-mailom, zaslaním na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v jeho žiadosti.
Toto doručenie "SP" je záujemca povinný potvrdiť spätným e-mailom na e-mailovej adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Žiadosť bude obsahovať obchodné meno, sídlo, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu, podpis záujemcu.
4. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 25 000,- €. Bližšie informácie v "SP" časť "B- Zábezpeka".
5. Záujemca môže požiadať v prípade potreby o vysvetlenie údajov uvedených vo "Výzve..", resp. v "SP" na adrese verejného obstarávateľa písomnou - listinnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, resp. prostredníctvom e-mailu, priložením súboru vo formáte pdf, jpg a pod. na adrese anna.kubinova@malacky.sk.
Odporúčaná lehota verejného obstarávateľa na doručenie požiadavky záujemcu o vysvetlenie informácií: najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v "SP".
6. Požiadavku z oddielu III.2.3 tejto výzvy plní len úspešný uchádzač, a to uvedením požadovaných údajov v zmluve vo vzťahu k stavbyvedúcemu.
7. Ďalšie doklady a dokumenty,ktorými uchádzač preukáže splnenie požiadaviek na predmet zákazky:
- svetelno technický výpočet + svetelno technické parametre svietidiel a ich svetelných zdrojov v eulumdata podobe,
- TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA základných prvkov ..(svietidlá, riadiace jednotky pre svietidlá, výložníky, predlžovacie konzoly, RVO, riadiace jednotky pre RVO) (Príloha č. 9 "SP" - časť "I - Prílohy"),
- katalógové listy, technické listy, alebo iná technická dokumentácia na všetky uchádzačom použité prvky,
- ES vyhlásenie o zhode (CE) na všetky uchádzačom ponúkané svietidlá, riadiace jednotky pre svietidlá, výložníky, predlžovacie konzoly, riadiace jednotky pre RVO + certifikáty zhody (CE) a certifikáty ENEC na všetky uchádzačom ponúkané svietidlá,
- vyhlásenie výrobcu riadiaceho systému Teliko Citylight alebo vyhlásenie výrobcu uchádzačom ponúkaných svietidiel (svietidla s riadiacou jednotkou) o vzájomnej kompatibilite riadiaceho systému a ponúkanými svietidlami (svietidla s riadiacou jednotkou).
8.Úspešný uchádzač k termínu podpisu zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi prílohy zmluvy:
- harmonogram stavebných prác,
- doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe - na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby,
- doklad o poistení...,
-údaje o všetkých známych subdodávateľoch.
9.Všetky podrobné informácie o spracovaní ponuky, o rozsahu požadovaných dokladov (podľa bodu 7), o rozsahu požadovaných dokladov (podľa bodu 8), ako i ďalšie požiadavky na predmet zákazky a predkladanú ponuku sú uvedené v "SP", nakoľko tento formulár UVO obsahovo neumožňuje uviesť všetky doplňujúce informácie a obmedzuje verejného obstarávateľa použitým počtom znakov.